Sunday, July 17, 2011

Selamat pagi semua.. !!!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, selamat pagi dan Salam Sejahtera kepada mereka yang bukan muslim..

Alhamdulillah.. syukur dengan nikmatnya kan? masih lagi diberi nafas untuk menghirup udara di bumi hijau Allah ini... syukur padaNya.. apa khabar iman kita hari ni? dah topup belum? kalau belum harini masih sempat lagi.. kita masih diberi peluang selagi masih bernyawa..

Harini nampaknya saya takleh nak bermanja manjaan lagi la dengan blog.. sebab kena masuk kerja .. tu pun baru je tau semalam lepas housemate pergi majlis tahlil..

Semalam mimpi yang amat teruk.. tak sanggup lagi saya mimpi macam tu.. harap lepasni mimpi tu takkan muncul lagi.. terjaga pukul 4am.. sebab dah janji dengan diri sendiri.. tapi.... nafsu tidur mengatasi segalanya, memula ingat nak lelapkan mata 5 minit je tapi sampai ke subuh.. rugi..

Erm.. ok.. nak bersiap gi kerja plak.. balik nanti insyaAllah saya akan melawat sahabat-sahabat saya semua.. ceria-ceria selalu di hari minggu... Ma'assalamah..

13 comments:

CikMiMiey said...

selamat pagi akak ..

camat bekerja menjalan kan tugas dgn jayanye .. huhu (^^,)

selendang merah said...

keje lek lek yew kak..^_^

tamlegend said...

kat klang pun ada la cik nina...tu sebab la cik tam tanya...he

Addin said...

have a nice day ! ;)

cik pha said...

pagii kak :) slamat bekerja mencari rejeki hee

muhamad hanif said...

mimpi teruk ?


mimpi kena buasir eh ?


AHHAHAHAHAHAHAHAH

Umedia Network said...

Selamat pagi!!! :)

Panggil aku Han said...

selamat pagi kak niena :)

Pn. Sheila said...

selamat pg niena... mimpi mainan tidur... jgn byk fikir k....

syrupmasin said...

mimpi ape kak..cite lah..cite :D

Bui Junaidi said...

selamat pagi niena..
selamat menjalankan tugas..
selamat semuanya..hihi

Cik Ezy said...

selamat menjlankn tugas..
=)

Подтверждаю said...

as salam..
pagi~ ;)

selamat menjalankan tugas~