Wednesday, July 20, 2011

Telunjuk awak tu cantik sangat..

 google**

Ramai orang yang mampu memberi idea yang bernas tapi tak mampu untuk melaksanakannya..

Apakah itu perlu ada di dalam diri kita? idea bukan main kencang tapi.. akhirnya menunding jari ke arah orang lain..

Buat kerja sekadar minta pujian...

25 comments:

sergeant keroro said...

kerja tak ikhlas, camtu lah.

Syazwan Che Deraman said...

benci orang macam tuh!

peNulis SeNjA said...

cakap x serupa bikin

muhamad hanif said...

betul tu,

1000 cadangan dia, taktau lah 1 pun bole settle ke tak.

Gen2Merah said...

banyak rakan2 sekeliling kita yang macam tu.. cakap dalam mesyuarat bukan main berapi2... bila diserah tugas habuk pun tarak.. lepas tangan ngan org lain.. apo daaa

Kalamhati said...

Tensen kijo nga org mcm ni..huhu

lilypelangi said...

tak suka orang cm tu ! grr

Syuxer said...

1 jari kat orang lain..4 jari lagi akan tuding kat kita heheh..

cakap power,tindakan hampeh pahtu nak salahkan orang lain..

kerja tak ikhlas la tuh heheh

Fad said...

sabar30x..hehe..slmt mlm ea....

mas saari said...

ramai org camni!
cakap je lebih, habuk tarak!

Pojiekyra said...

jgn pndai ckap jew huhu..pstue nk salahkn org lain




p/s : tanam org pon boley akak :D kubu simen+konkrit tue:D

anismelon said...

menunding jari je yg mampu bg selamat kan diri sendiri and tenggelam kn org len..sbar je la yup sis..:)

aimie amalina said...

x kemana kalo hanya sekadar pujian kan kak!

Kapten Atok said...

ada org thinker, ada do-er dan ada dua2 sekali

GaRy™ said...

mulut tutup, tangan jalan!! X(

alif haris said...

hahahhaha orag mcm tu mintak pang jew .. sembang nk lebat je :D

abglan said...

Dia malas le tue...

tamlegend said...

ko marah kat pengurus jerman tu ke???hehehe

aizamia3 said...

org macam ni ada je kat memana..
jangan sampai terkena sudah..

Anum said...

ramai sangat org macam nie kan

bersama kak Es said...

1 je tunjuk kat orang.. lagi 4 tu balik semula kat diri kita ~

Afikah Aziz said...

kat opis ika ni pun ade org cenggitu sob3x :(

Golden Rose said...

satu jari menunjuk ke arah org tapi 4 jari yg lain menunjuk ke arah kita

Elih Japahar said...

biasalah manusia..cenderung kpd yg "itu",hari ni sedarkan org entah esok kita pulak yg buat hehe :)

erleena said...

ish3