Saturday, July 2, 2011

Thanks Ujang, masa untuk rehat..

Hari ni saya rasa nak rehat sepuas-puasnya.. sementara tunggu kot-kot la ada on call lagi.. jadi malam ni saya akan memulakan tugas sebagai seorang blogger (poyo tak ayat ni ?).. thanks pada UJANG yang berhati mulia sebab sudi senaraikan  blog saya ni.. TERHARU.. thanks juga buat nasihat dan komen yang membangun itu (=.=)'..

Pada sesapa yang sudi singgah thanks bebanyak.. saya senaraikan entri yang semalam je lah.. jejak anda InsyaAllah saya akan balas lepas selesai segala tugas nanti (rehat)..

  1. Angkara Perhimpunan Bersih..
  2. Ayat cinta saya..
  3. Kita ringan-ringan je sayang..
  4. Apa itu zina hati
  5. Jangan tertipu dengan hasutan syaitan..
  6. Jangan Biarkan Damai Ini Pergi..
  7. Cinta Yang Tiada Penghujungnya
  8. Hati yang hidup..
  9. GEGAR BLOG JULAI 2011
  10. 31-7 Birthday Giveaway!


Semalam jugak tak sempat nak update blog.. sibuk yang melampau.. ok, selamat beristirehat semua (=.=)"



10 comments:

Tea said...

selamat berehat kak niena. :D

YAYA AZURA said...

ingatkan siapa 'siapa saya' .. hihi..

rehat puas puas ye..bg segar badan tu ..

Sunah Sakura said...

kesiannya akak...rehat yeee.. :)

Pojiekyra said...

waaaaa xley da jumpa akak pas nie :((

syrupmasin said...

hai akak..selamat tgh hari..nih da bgun nih :D

miss inna said...

inna singgah jln2 kat sini..br sempat nak jenguk blog akk..wah,byknya entry akk semalam...

Syazwan said...

rehat dulu ye :)

putra suki said...

hai, Nice blog akak.. huhu. (^_^)

putra suki said...

hai, Nice blog akak.. huhu. (^_^)

Shuk_ArChie said...

Hidup memerlukan rehat... berehatlah selagi ada peluang ^_^