Wednesday, July 13, 2011

TUTUP KEDAI DENGAN LEBIH AWAL..


Wah... boss harini sangat bermurah hari... dia nak balik awal katanya ada keja.. (saya tau dia memahami saya yang sedang dalam penderitaan ini) dia kasi alasan nak gi bandar.. ala.. i tau sir.. Sir tak sanggup tgk i kat office ni lelama kan.. kan..? biasa laorang laki memang ego.. takmo ngaku.. 


Nampak gayanye kena tutup kedai awal hari ni... (^.^)



Semua gambar telah dicedok dari google..



11 comments:

Anum said...

bestnya.. apa lagi sis balik le

Fad said...

xtau pun niena ada kedai...jual apa?gigi palsu ea..hehe

miloais said...

best hoccay dapat balik awal!

cucu umie said...

okaylh tu sis tutup awl..boleh rehat dekat rumahkan..hehe

iMBobo said...

bos nak tengok bola tu kot hehe

syiela said...

buka selalukan :)

JIJI YU said...

tutup le..aku tak kesah..ahaha

Подтверждаю said...

as salam..tutuop kedai ubat sakit gusi.
ekeke~

sifu im said...

ko buka kedai pe wei??

Sunah Sakura said...

hoh? tutup kedai ape kak?

Niena Pengembara Ilahi said...

balik opis awal la.. hehehe