Tuesday, July 19, 2011

Warna keemasannya menggoda hati..

Lama dah kempunan nak makan durian yang isinya kuning keemasan.. ewah... semalam sembang ngan hosmet nak beli durian, katanya tak yah.. nanti ada orang kasi.. caye lah..

Wah... harini sangat-sangat bertuah, Mejar Razak datang jemput kat office saya dan suruh ke office dia, katanya ada durian... kebetulan CO balik awal harini.. selaju yang mungkin saya ke sana..

Bau dia tak yah cakap la.. durian kampung, Fahrin Ahmad pun suka kot ngan durian ni.. 2 biji staf tu bukak untuk saya jer.. oho.. nak mencabar konon.. licin kesemuanya.. terkejut dia tengok..

Tu la.. kalau bab buah durian ni jangan dicabar.. keturunan saya memang pantang kalau dicabar bab makan buah durian ni.. ok la, siren dah berbunyi.. masa untuk balik..

Pssssttt.. yang sudi pilih blog Niena tu terima kasih bebanyak tau.. terharu sangat, rasa nak kasi jer buah durian untuk anda-anda semua tadi.. Niena balik keja dlu ye.. babai sumer... jumpa lagi.. !!

28 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

tibe2 skg ni sy ketagih doyannnn..

azam said...

durian bangkok SUPERB.....
Durian Musang king....sedap....

suka²
sama²lah cik niena

azam said...

durian bangkok SUPERB.....
Durian Musang king....sedap....

suka²
sama²lah cik niena

kotak bulat said...

hehhe..kb bile da byk sgt dian ni..da tak termakan..tp bile bukan musim..teringin gile!

yatie Awang said...

kakak kurang durian, boleh dikatakan tak makan, tak tahulah kenapa...

aimie amalina said...

saya! pencinta duyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! hehehe..d24 terbaekkk!

tamlegend said...

hehe...dusun durian mak dah pajakkan kalo tak leh bg kat cik nina...sbb famili takde y gila durian...hehehe

Lulu Caldina said...

jeles :( ekeke

Umedia Network said...

Hui!!!! Memang sedap tuh!!! Suka2. hee. :)

WuMing said...

Wahhh!!! anak cucu suka makan durian laaa nii.. WuMing pun suka... Tapi tak lah sampai cari-cari... Kalau ada, makan laaa. Balik kg kadang-kadang makan... Kadang-kadang... tak sentuh gak...

tamlegend said...

eh...hehehe...aku buta IT la cik nina...mmg tak reti gila..tgk la header aku...mcm apa dah..he..ni adi sunah la y tolg ajar pop window...mekaseh dik sunnah...

Panggil aku Han said...

heheh...baru nk tulis entri psl durian....
sekarang suara pun dh tukar jd auwww..
sakit tekak mkn durian byk sgt...hahah

Anak Wak Mail said...

durian!!nakkk!!!..i love durian..:)

Citarasa Rinduan said...

kak ayu fikir baju raya tahun nie

hehehe, fahrin lagi!!!

visitme@FaTiN cOrNeR said...

suka durian jgk..!! smlm baru belash durian..hehe..

Tukang Karut said...

aku suka duyan yang rasa pahit2 macam musang king, IOI... yang lemak2 manis tak berapa nak jalan sangat...

Citarasa Rinduan said...

nina..
nanti singgah ambil award tau....

Luqeem™ said...

kt kebun bnyk lg durian tu.huhu..

Syazwan Che Deraman said...

saya bernafsu dengan durian.
semalam baru makan durian..best sngat!

Addin said...

saya hantu durian !

yum yum ! sedap durian yang lemak lemak tu . ;)

Hanjila Aigiarn said...

rindu dgn pokok durian yg da mati tu...huhuhu

muhamad hanif said...

AHAHHAHA,

tak abes-abes dengan fahrin ahmad dia ;)

cucu umie said...

ayie dh tak nak makan durian..hohoh kt rumah ad jer setiap hari..xlrt dh..grrrrr

Ku Azhar said...

aiyook kak niena! hehehe..kak..km nk buat contest..akak nk join jd sponsor ke sbg peserta? hehehe..*memaksa :D

syrupmasin said...

ecece..ta habis fahrin dy :D

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~ takde aral, minggu ni balik kampung makan durian. minggu pertama puasa nanti pun insya'Allah balik. hehe~

doyan~ doyan~ ada manggis, langsat.apa lagi buah banyak..tunggu bulan puasa. hehe~

apa itu fahrin ahmad. hehe~

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~ takde aral, minggu ni balik kampung makan durian. minggu pertama puasa nanti pun insya'Allah balik. hehe~

doyan~ doyan~ ada manggis, langsat.apa lagi buah banyak..tunggu bulan puasa. hehe~

apa itu fahrin ahmad. hehe~

Fad said...

niena :akk pun suka giler300x doyan ni..haha