Wednesday, August 17, 2011

Angkara Miss Tress Hermanas..

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, selamat pagi dan salam sejahtera buat semua... apa khabar semua yer? moga2 semua sihat.. Pagi ni rasa cam nak melalut sikit.. tetiba ingat kat satu cerita latin zaman dahulu kala, sekitar tahun 2003-2004.. masa tu saya form3.. zaman kiut lagi kot.. ini adalah antara pelakon lelakinya..



Boleh dikatakan tak miss tengok citer ni walaupun saya sekolah waktu petang, sanggup saya ngan kawan2 ponteng kelas tengok kat cafe sekolah.. ataupun gilir2 tak pegi sekolah.. siap buat jadual lagi tu, nak tahu kenapa? kami diberi tugas untuk menceritakan episod yang kitorang tengok... ntah pape jer..

Nasib baik la sekolah petang sekejap jer, 4 bulan lepas tu kami beralih ke sekolah pagi, sebab bangunan baru dah siap.. kalau tak, memang merah la buku rekod kitorang. Lepastu ada sorang dak lelaki yang baru pindah kelas kitorang, muka dia sebijik cam Santiago.. ramai la peminat budak laki tu tapi dia jual mahal... saya sorang jer kot tak minat sebab masa tu saya ngan lelaki ni anti sket..

Skang ni dah kurang kot cerita latin, banyak cerita dari seberang plak kan... dan cerita tu lebih kurang sama jer.. cerita tentang jalan hidup orang yang miskin tetiba jadi kaya, rupanya anak angkat lepastu cinta terlarang.. balik2 jalan cerita yang sama.. boring..

13 comments:

Anum said...

ooo peminat ceta latin rupanya dia

Luqeem™ said...

dlu minat la, blik2 skola je trus tgk 1 cerita ni. tp dh tua jd mkin x best lak..lyn hollywood je mmanjang..hee

*kak msuk dlm bloglist sy :)

aizamia3 said...

bila dah minat sanggup buat apa kan.. kihkihkih..
kalau imbas masa zaman budak sekolah tu memang kelakar pun ada..

IkiN said...

n_n

azam said...

cerita dulu²...sekarang xbyk dah kan?

Nur Najwa said...

Saya suka cerita ni....!

Mr.Baiz said...

ingat lagi..balik sekolah kejarkan tv nak tgk citer latin

muhamad hanif said...

maria mercedes lah best,


wahahahahah !

::Cik Pija:: said...

dulu2 cikpija suka layan la intrusa. fuhhh! best gile wlpn hero dia xla hensem sangat. skg ni gile sinetron lak. ekekeke

intan.maisarah said...

saya minat yang gambar no 2
hihihi
dia belakon cerita heroes

aimie amalina said...

latino de niena no..heeee =)

tamlegend said...

aku selalu ponteng sekolah agama rakyat...kadang2 siap lompat pagar lg...semata-mata nak tgk utromen...hahaha

alif haris said...

hahah sapai dah hafal jalan cerita die kan ..sama je jln cerita die ..hampeh =,=