Wednesday, August 17, 2011

Ehhh.. saya cuma bergurau jer..

Merujuk pada entri tuuuuuuu.. jangan salah faham yer.. cuba perati bebetul, tu gambar Fahrin Ahmad... dia bukan pelangi original saya tau, dia cuma peminat saya... eh.. terbalik kot?

Saya cuma tampal gambar beliau kat gambar si panjang jer pun... lagipun Fahrin Ahmad tak setinggi bakal pelangi kot .. hehe.. mana la saya ada pelangi buat masa skang ni, bakal pelangi tu ada laa, kalau dah kawin nanti baru dinamakan pelangi yang sah.. betul tak?

Bukan apa.. sebab ada yang silap paham tadi.. tengok la komen kat situ, ada yang tau tapi yang tatau tu mesti ingat bebetul punya...






24 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

pandai niena edit yer....pkai photoshop ek?

JIJI YU said...

pergh..ramai ternoda ni

aimie amalina said...

cepatla akak!ade pelangi..hihihi

muhamad hanif said...

tak kira, tak kira..

tamlegend said...

dah ada bakal pelangi rupanya...melepas betul la den...

Mohd Hazwan Hashim said...

eceh dah tertengok entri tu . haha
pandai edit . hua3

M Fizan said...

ramai yang terkeliru nie.. bahaya2.. huhu

kotak bulat said...

hahahaaa..klaka bile bce komen dorg

Aki said...

kakak pun pakar photoshop plak ea.. Hehehe.. ^_^.v.. btw,lawak btul tengok komen2 diorang.. Hahahaha..

tamlegend said...

cik niena nak cari katne???

JunAina said...

kihkihkihhh...tipah tertipu tetapi akan saya hanya tertarik dengan uniformnya sahaj sampai terlupa hendak merenung empunya diri...hihihiii...

Ezad Skytech said...

hee..sy da perasan da..mungkin ada yg tak perasan..hee~

Luqeem™ said...

oh baru perasan. yang dulunya gambar lain..hee..ni gmbr fahrin ahmad..haha

azam said...

KEJAM .....kena TIPU

Niena JAHAT²...xperasan hehehe

azam said...

semalam xnampak muka....hari ni muka lain pulak ye??

ïêmå å¢klê§ said...

nasib baek bulan pose ni xmamai lagi, dapat gak cam gambar 2..

niena buka aoe ari ni???

Tukang Karut said...

patut pun macam pernah ku lihat sja...

Kancil 8349 said...

hahaa..aku ingat mamat mana..kesian dia...hehehe...apapun memang hebat kamu buat edit gambar nie

miss inna said...

akk edit guna photoshop ka tu? ajarlah inna juga..inna pun nak tempek gmbr bakal pelangi inna juga..hahahaha!

Syazwan Che Deraman said...

kalo betol gambar fahrin ahmad..kenapa muka kurus je ?.

alif haris said...

sy pon hampir terpedaya tadi .. har har har

::Cik Pija:: said...

hahahahhaa, ksian dorang. pasni cik niena kena dedahkanla spe pelangi yang sebenar2 tu. :)

syrupmasin said...

alaaaaaa :D

cucu umie said...

kehkeh...mcm orng lain shje sis..hehe