Wednesday, August 10, 2011

Hong Leong Bank yang baik hati.. tenkiu !

Inspira tetap di hati
IMEJ: GOOGLE

Harini hati berlagu riang, Alhamdulillah... semuanya selesai dengan selamat serta berlangsung ngan jayanya sekali.. apakah?

Maka hari ini berlangsunglah perjanjian besar antara saya dan Hong Leong bank, yang mana bank tersebut telah membuat pinjaman kewangan daripada saya.. ehhh.. terbalik kot?

Esok keluarlah kereta kecilku yang kaler putih melepak tu, walaupun dia kecik tapi dia sangat comel.. oleh kerana saya merupakan anak yang mendengar kata, atas arahan Che Nab iaitu selaku bonda saya, maka saya telah bersetuju untuk mengambil si putih kecil itu pada hari Jumaat ini, amik berkat hari Jumaat katanya..

Padan ngan gaji la.. amik yang kecik dulu, mana tau kot2 taun depan terus dapat pakai pangkat Panglima leh tukar Lancer terus.. ye tak? Ehh.. pembetulan entri tadi.. Saya sayang Safee Sali sebagai pemain bola sepak Malaysia.. tak mungkin saya akan menduakan Fahrin Ahmad..

37 comments:

aimie amalina said...

hahahha
due2 nak!
kikiki
wee..besnye akak..dah bole beli kete..huhuhu

NasZ said...

haha..saya sukakan lisa surihani tapi tak mungkin saya duakan heliza helmi saya..

MOHD NASER.com

miss dynda said...

Waa.. sonoknye beli kete baru.. tahniah sis niena! :')

Syazwan Che Deraman said...

bulih la wat jale pasni..g bazaar..hehehehhe

fa said...

wahh... tahniah ea kak niena..

p/s: kak niena mmg minat fahrin ahmad an an an :D

Kalamhati said...

ikh nok keno bowok kak wan gi jale rayo ni nih..hehe

Ezy Chiaki said...

bestnye dpt beli kete..
jeles2..
=(

Niena Pengembara Ilahi said...

ala..beli keta biasa je pun, semua org blh beli :)

Umedia Network said...

Hui!!! Bestnya. Tahniah2. huhu.

peNulis SeNjA said...

aha raya dengan kete baru .. ajak ps sekali tau

Kancil 8349 said...

wah...tahniah...bestnya dapat beli kereta baru...bawa kereta berhati2 eya

Ezad Skytech said...

wahh..nak Lancer tu..hee..semoga tercapai hasrat tu..(^^,)

syrupmasin said...

woot..woot kerete..haha..bole pegi ronde-ronde ye kak..haha..dah buat pembetulan tuh :D

ïêmå å¢klê§ said...

wauu..
cantiknya..
nak tumpang nanti...

Aki said...

wahh.. hebatnye kak.. ^_^.v.. Hm,tapi,dengan hong leong murah ke?? bukan BSN lagi murah ke kak kalau penjawat awam?? ^_^.v..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

omedetou/congrats babe dapat new car....putih ek...mesti uols pembersih ni sebab nnt kena jaga keta elok2....kecik ker??? oklah tu boley muat 5 orang :))

Waqheh said...

perhhh tangkap inspira. Gua kenan jugak spesis lancer ni. nak tangkap evo 10 tak lepas lg..

ZORA said...

dapat kete baru..best gle...zora bape tahun ag la bru dapat...

alif haris said...

waaah nak kelaur kereta dah kak !! best2 hehehe ..
myvi eh ?
warna putih cantik kan hehe :)

Bidadari Syurga said...

wahhh kereta kuar time nak raya.. best... moment yg tak boleh dilupakan... janji kereta usaha sendirikan...

muhamad hanif said...

kak,

nak tumpang balik raya nnt yea.



AGAGAGAGAGAGAG

JIJI YU said...

viiva kah.ke myvi

visitme@FaTiN cOrNeR said...

wa..keta baru..nk tumpang...~~

sakan la raya nnt.hehehe..

Lulu Caldina said...

nak ikut naik keta..

sifu im said...

ko beli kete ni??lps ni leh la ko bwk pak we kt sebelah naik keta..haha

BERT said...

fuhh kete baru,... mesti semanga nak bawak ehehee

Luqeem™ said...

wow inspira tu..nice!..hehe..

Anak Wak Mail said...

waa..kereta inspira..mahal tu..:)

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe inspira mmg mahal sbb tu xmampu beli hihihi

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah best nye dah ada keta sendiri.. kejelesan melanda diri ku :(

Bui Junaidi said...

wah..leh lah ronda2 raya pakai keta baru nnt yer..

tamlegend said...

myvi ke viva???

cucu umie said...

alhamdulilah sudah dpt merasa beli kereta tu..ayie bila plak ea?? hehe

Kapten Atok said...

pon pon pon
pon pon
pon pon
kereta kecik ku berbunyik
marilah adik mari naik
boleh ku bawak jumpa nenek

Tea Dno said...

amboih comel comel pun oke je.. heee.. :D

WuMing said...

Pagi tadi baca tapi tak sempat nak komen...

Kena keluar kerja..

Tak apa.. asalkan tak basah dan panas..

Kereta besar pun kalau wang belanja tak cukup nak buat apa...

Mekar said...

Bagus la muda2 ni dah kumpul aset. senang nk bergerak bila dh ada keta ni. Langkah pun makin panjang