Thursday, August 25, 2011

Kad Raya dari Lubnan ..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, selamat pagi dan salam sejahtera buat semua pembaca... Mod raya semakin membuak-buak... cam gunung berapi dah ni.. otak dah sampai kat kampung, jasad kat sini meronta-ronta nak balik... tahap kejelesan mula melampaui batas.... jeles bila tengok orang dah balik awal..

Banyak tak kad raya yang anda dapat? sekarang ni tengah sibuk nak balas kad raya yang diterima. Boss punya pun kena balas gak.. biasala.. keja untuk dia katakan tapi best gak balas kad raya orang ni..


DARI LUBNAN


TIMBUNAN KAD RAYA

Kad raya dari blogger pun ada tapi lupa nak amik gambar.. dapat dua tau.. dari kak Mas dan kak Fad a.k.a akak ustazah.. (*.*).. nanti kita wat entri lain ea... haaa.. sesapa nak kad raya sila kasi nama dan alamat penuh kat saya ye.. hehe.... dapat lepas Raya nanti pun takpe.. leh gantung taun depan.. dyna_niena@yahoo.com.sg

24 comments:

Pn. Sheila said...

wah... bestnyer... nk kad raya niena... hehe

sergeant keroro said...

wah wah, keroro baru dapat satu kad raya tahun ni :P

JIJI YU said...

ade bau arab tak akt raya tu

Ku Azhar said...

nk jgak!! eh2...kak ade grapevine la..ku ambik satu ye! :D

maszull said...

salam...wah byk nyer dpt kad raya tahun ni...

mama pun nak kad raya boleh x niena...:)

Anum said...

selamat hari raya
maaf zahir dan batin

JunAina said...

kak aina dah bertahun2 tak dapat kad raya...ada kenangan mengusik jiwa...

kak aina tag niena...
kat sini...http://juneaina.blogspot.com/2011/08/segmen-di-mana-anda-beraya-pada-tahun.html

WuMing said...

Wah... banyak dapat kad Raya..

Dari Lubnan pun ada ... Tahniah..

Ezad Skytech said...

banyak dapat kad raya..hee..sy pon dapat tapi tak sebanyak Niena la..(^^,)

Kancil 8349 said...

wah...dapat kad raya...bestnya...hehehe

::Cik Pija:: said...

waa ada gak berkeping2 kad tu. cikpija sekeping pon takde. wuu :(

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

bestnyer byk dpt kad raya
jelez taw

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wah! banyak nye kak..fee dapat dua je ..:D

Lulu Caldina said...

nak......................
bukan kad raya jer nak, kuih raya pun nak.. sekali sekala demand apa salahnya kan kak.. ngee

kak niena, salam aidilfitri..
maaf zahir dan batin...

miss inna said...

wah, kad raya dr lubnan..jauhnya tu..
dari sapa tu kak niena? hehe!

mas saari said...

dah sampai ye kad raya akak? hehehee

Asakura said...

jgn kata kad raya, SMS raya pun saya tak dpt lagi...hahaha

muhamad hanif said...

woooo,

jauhnya, kalau guna setem 50 sen berapa hari nak smpai malaysia eh ?

Run Away♥ said...

wah...best nyer dpt kad raya...kan...;d

Santri T.P.I.N.I said...

wah...banyaknya niena dapat kad raya. jauhnya dari lubnan!

syrupmasin said...

haha..saye pon dpt 2 dr blogger :D

anismelon said...

banyak nye dapat kad raya..:)

alif haris said...

dari lubnan tu :D jauh kot ..hehee

hira said...

wah, banyaknya. nak juga, boleh? huhu