Tuesday, August 9, 2011

Pagi yang tak berapa nak terang..


Berarak mendung kelabu meniti suria pagi.. eceh, jiwang plak.. apa khabar reader semua? sihat tak hari ni? sedar tak sedar.. dah masuk hari yang ke lapan kita puasa yer.. eh.. lupa lak nak kasi salam.. Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera kepada semua..

Cuaca pagi ni tak secerah semalam.. nampaknya langit gelap jer.. mungkinkah hujan? oh tidak.. bertambah enak la tidur gamaknya kalau ada kat rumah sekarang ni.. maka timbul lah bibit2 jeles kat dalam hati ni kepada insan yang tak keja hari ni..

Walau bagaimana pun kita harus bersyukur, masih boleh bernafas di bumi Allah yang indah ini.. Alhamdulillah, tak kurang pun nafas yang diberi.. cuaca sekarang ni tak menentu, sekejap panas, sekejap hujan.. erm... banyakkan minum air putih sewaktu sahur dan sewaktu berbuka ye..! jangan silap pilih waktu.. atau buat2 lupa plak nak minum air..

Okay.. selamat memulakan tugas dengan ceria... !!

11 comments:

intan.maisarah said...

mulakan hari dengan senyuman ya..

:)

Anum said...

selamat mulakan tugas gak pada niena

BERT said...

monenk sis nina... huhu.. arini saya tak sahooo.. waduhai.. terlajak sudahh

cucu umie said...

semoga dpt menjalankan kerja dgn baik sis..

selendang merah said...

mulakan hidup dengan seyuman setiap pagi...selamat berpuasa kak...keje leklok..

Waqheh said...

hari ni pagi gua tak berapa tak tenang jugak. rasa senak jer..

WuMing said...

Ha..ha..ha.. buat silap waktu... kelakar lah...

Ku Azhar said...

mendung2!!! hehehe.... akak dh shat?

Ku Azhar said...

tq akak! :D

muz said...

wasalam, selamat menjalani hari dengan indah juga... :)

Selamat berpuasa... :)

alif haris said...

huhu .. gelapnya lanit kak ..
tido la .. sedap tido sejuk2 cmni haha