Thursday, August 18, 2011

Salah orang lagi..

Tengah dok menggoyang kaki tetiba dapat satu SMS dari seseorang yang sememangnya dikenali.. memula cam biasa jer .. masuk jer 3-4 sms confuse mula melanda diri..

Dia: Salam, watpe tu Rose?

Saya: Erm.. kat opis la.. apsal?

Dia: Sejak bila ko keja kat opis nih? bajet best jer.. muka ko ni opis mana nak amik keja?

Saya dah mula rasa cam geram jer.. tetiba jer, biasanya dia ni bahasakan dirinya "abang" dan panggil saya Rose, dia tu suami kepada kawan saya.. dah tu plak cakap camtu.. saya layankan jer la..

Saya: Aish.. muka saya ni memang takde opis nak amik keja pun, yer la.. saya tau ar saya ni sape..

Dia: Geli ar  ko majuk, lempang kang.. mana barang aku? kata nak kasi harini...?

Pelik lagi.. isk dia ni, pelik betul.. dah 2 taun tak jumpa kot.. last sms 3 bulan lepas.. barang apa lak ni?

Saya: Barang apa ni bang? mana ada saya nak kasi pape? pelik ar..

Dia: Oit.. sejak bila ko panggil aku abang? cam pelik jer.. dah, mana ubat kurus tu?

Saya: Hoh.. sah, abang ni salah orang.. saya ni Rose classmate isteri abang dulu.. oooo.. nak kurus eh? hahahahaha..

Dia: Alamat Rose, sorry.. abang nak hantar sms kat kawan abang.. kebetulan nama dia Rose gak... sorry Rose... hehehe...

Len kali.. kalau nak set nama kat phone tu, sila letak nama beserta ngan tempatnya sekali, tak kisah lah apa pun.. janji jangan nama jer... kan dah silap send sms..

20 comments:

azam said...

ish bahaya tu.....kalau tertukar camne?

WuMing said...

Ha..ha..ha.. WuMing jugak pernah terkena..

Orang call WuMing... Tengok nama terus cakap saja... Dgn gaya santai..

Rupa-rupanya orang lain(yang kurang rapat)...Nama saja sama...

Ku Azhar said...

hehehe slmt xkena lempang :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

giler kelakar
malu siot....ubat kurusssssssssss hahaha

Pn. Sheila said...

salam niena, sy dh suruh tukang template check blog sy, dia kata ok je... sy pun x phm nape niena nk msk x blh....

::Cik Pija:: said...

hahahaha, dah boleh bayang dah mcmna reaksi muka dia pas dpt tau dia salah no. hihihi

anismelon said...

hahaha..kantoi sudah mau kurus..weeee..tak pasal pasal je org len tau

tamlegend said...

boleh lak..hahaha...mcm mane leh silap org...dah terlajak jauh baru perasan...

Fad said...

keh3...patutla niena kurus...dlm diam jual ubat ek..nak order satu!!hahaha

Luqeem™ said...

kantoi mcm tu je..hehehe..

betul2..bila nk call tu kna cek dlu nma tu betul ke x..buat mlu sndri je klu slap..

Dynda said...

hahaha.. kesian abg tu malu :DDD

Anum said...

hehehehehe
yezaaaaaaaaaaa

muhamad hanif said...

wakakakak,


ok, esok dia dah boleh mintak posting tempat lain..



AHHAHAHAAH

Santri T.P.I.N.I said...

hahaha...

Fad said...

niena..nak alamat..nak anta kad raya...heee..bg kat fb ea

Anak Wak Mail said...

haha..sengal betul..kantoi dia nak kurus..:P

syiela said...

hahahha...diam2 jual ubat kurus ye selama ni :)

sergeant keroro said...

hahaha, memang malu :P

Tukang Karut said...

hahaharunsalimbachik...

alif haris said...

hahahaha ! salah orag :D