Wednesday, August 17, 2011

Seorang ibu yang makan anaknya sendiri...

Satu hari Anip termenung menanti kepulangan si ayahnya, Incik Alif.. sedang asyik termenung tetiba beliau disapa oleh ibunya, Puan Inna..  Puan Inna mengusap perutnya yang semakin membesar itu.. lalu Anip bertanya kepada ibunya satu soalan..

Anip: Ibu... Anip nak tanya satu soalan (sambil wat muka comel)

Puan Inna: Tanya lah nak...

AnipApa yang ada dalam perut ibu tuuuu...?

Puan InnaEh.. ini anak ibu la.. adik  Anip la... 

Puan InnaAnipEmm... ibu tak sayang dia keee???

Puan InnaIsh.. mana boleh tak sayang, ibu sayang semua anak ibu termasuk  Anip tau..

AnipTapiiiii.. kenapa ibu telan anak ibu tu??

Pangggggg.. satu lempangan manja yang agak hebak singgah kat pipi Anip ..

Puan InnaJangan tanya pasal apa aku lempang ko...

30 comments:

pamie said...

hahaha..soalan cepumas dia bagi..jawapan mak dia pun cepumas jugak hehe..

Fad said...

keh3...jawabla..xpe...nti dah keyang, pastu sakit perut, ibu kuarkan dia balik,,,keh3..psstt..akk xblk kg la...umah mak dekat seceeooot je..hehe..tp raya pertama gi kedah..anak buah kawin

Kancil 8349 said...

macam glamer punya cerita nie...walaupun dah diubahsuai dialognya...hehehe...bebudak kalau bertanya kekadang kita tidak terfikir sendiri

Atiqah Wadiah said...

haha~budak2 kan suka tanya byk soklan..smpy hati mak tuh lempang anak dia..huhu

akk,lama x dgr citer.akk sehat?

Mr.Baiz said...

haha..dapat penampo free

selendang merah said...

tu diaa...soalan terbaek dari ladang..hehe

Luqaz™ said...

mak yg ganas..hehe.. ptot nye mk dye trangkn la.. budak lg tu. xtau pape.haha

H.J said...

padan muka kena penampar.

Fad said...

Taadaaa! kedah kat kuala kedah..hehe..nak tido ni..babai..
p/s : xdpt buka fb plak...nape ntah..huhu

My MiRa said...

hahaha aduh la....boleh plak die pikir gitu hehee

salam kenal

aimie amalina said...

heeehe
besar nye tekak ibu an....

Aki said...

jahatnye Ibu die makan anak sendiri.. Hahaha.. Anip tu bape umo?? :-p

Citarasa Rinduan said...

hahhahah..
sungguh.. ayu tersenyum hingga tahan gelak..
pandai!!

Bidadari Syurga said...

ada ke mak mcm tu? hurmmmm

::Cik Pija:: said...

hahadoi, cian anak kena lempang. yang anak tu pun 1, jgnla tanya soklan sensitip. kann dah kono. :D

pengemis Cinta~ said...

sabarjela..;) pc dpt bygkan muka konfius anak dengan muka bengang mak.hehe

syrupmasin said...

haha..anipppp :D

cucu umie said...

aishhh..knape mak dia x explain je ea?? kecian budak itu.. b

alif haris said...

har har har :D
mkn anak ..
lawak betoi ..
eh thanks kak tag sy :)

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

hehe...lawak cite ni... siap bg penampar 2... lame xjenguk sini... hai kak~ =)

muhamad hanif said...

Anip tak bersalah ibu..



Isskk, iskk.

Lynn said...

keh3..tak pasal2 jer kene lempang..hahaha..

Jemput singgah..^_^

Header baru..miahahahA

kotak bulat said...

hahaha..mak dia kejam.. :P

NadiRah said...

eh..mcm ade terbace entry nih..huhuhu...
ala, mak dy nk mrh2 npe??
nad lempng kang!!!!! huhuh

d_LA said...

hoho..bekengnye puan Inna..
Tobat Anip xmo tanya soklan pelik2 dh nt..

Mutiara Bernilai said...

hiks2,,

gelak kite bace ..tak pernah terpikir plak ade org leh tanye mcm tu kat mak dia,

chumel!

Dearie Pearls said...

kahkah... cian budak tu. dia bebetul nak tau tu naper adik dier dalam perut ibu.. sekali kena penampar dah...

hahaha...

mas saari said...

sian anip...tak pasal2 kena!

anismelon said...

kelako yg nie..anis ade bace kt fb..hehehe

Dynda said...

haa.. kn dh kena. nampak nampak? ha3 :P