Wednesday, August 10, 2011

Tersasar la pulak..

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, salam sejahtera dan.. jap nak tengok jam.. masih pukul 9.25am... boleh ucap selamat pagi lagi hihihi... selamat pagi semua..

Kalau semua PA cam saya ni lingkup la company gamaknya.. pagi tadi lepas sahur saya terus tidur, sedar jam 6.30am untuk solat subuh, niat sebenar nak golek2 atas katil jer.. pastu kan, terus terlelap semula menyambung perjuangan..

Masa tido tu terus mimpikan sesuatu.. main kejar2 plak tu.. tetiba nampak muka incik Tuan Boss.. sekali katil rasa bergegar jer cam kena goyang.. bila tersedar tengok ada calling masuk dari CO saya (boss)... jam kat atas meja pukul 8.00am.. tepat plak tu...  gulp... sudah.... abis la kalini, boss call.. Dengan suara yang ceria tanpa buat suara yang bersalah terus saya jawab phone tu.. lalu kedengaran la suara CO yang macho ..

"Assalamu'akaikum Rose, sorry I lupa.. siapa nama doktor yang I kena jumpa tu..?" Ujar CO..

"Wa'alaikumussalam, sekejap ye Tuan, saya tengok kat jadual... erk, maaf tuan, nanti saya call balik..." Kekalutan mula melanda diri, mula la sibuk call admin office tanya nama doktor... selang seminit lepas tu masuk satu SMS dari boss..

"DAH OK ROSE.. TQ"

Boss ni faham jiwa betul la... agak2 kantoi tak saya masuk office pukul 9am hari ni.....?

11 comments:

WuMing said...

He..he..he..

Terbaik punya pekerja...:)

Biasa laa tuu.. semua orang pun pernah macam tuu...

Selalu tak elok lah terlanjur tidur ni..

Anum said...

heheheheh
comfirm x kantoi

sifu im said...

ak bgtau bos ko baru tau haha

muhamad hanif said...

ok,

tunggu sat nak repot jap.


lalalalalala

JunAina said...

terbaekkkk....bos kejut tido...

Bui Junaidi said...

sekali sekala takper..hahaha..jgn hari2 sudah

syrupmasin said...

wuahahaha..tu la kak :D

Afikah Aziz said...

bos bace blog kakak,mst kantoi haha :P

anismelon said...

ekeke..bos nak g jumpa doc toh..tak pe..masuk lewat pon..ngehaha..

tamlegend said...

spotingnya bos...untung la ada bos spoting mcm tu...

tamlegend said...

pak tam ni jiwa kaco...pergi bertapa sat...