Thursday, September 22, 2011

Adeh ... tajuk hape ni ?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh .. selamat pagi dan salam sejahtera kepada semua reader yang terchinta semua .. harini cuaca kat sini mendung.. tapi perasaan tuan punya belog ni tak sama cam incik cuaca ...

Mod harini sedang-sedang saje .. semalam dapat berita baru mengatakan yang saya bakal bertukar ke cawangan lain, hmm... apa pun saya terima je arahan dari pihak atas, awal-awal dulu saya takmo dok sini, tapi bila dah biasa rasa sayang plak nak tinggal tapi nak wat camne.. ini bukan bidang saya, mungkin orang lain lebih berhak ganti tempat saya ni.. ala, jawatan saya pun tak besar mana pun...

Kalau saya dipindahkan ke cawangan baru peluang saya untuk mendalami bidang saya yang sebenar ni lebih cerah, mana tahu tahun depan ada rezeki dapat kursus astross kat Brazil.. itu lah yang saya nanti-nanti kan..

Apa pun, saya terima dengan hati yang tenang.. apa yang terjadi walaupun pahit mungkin ianya terbaik buat kita kerana saya selalu berpegang.. setiap apa yang berlaku ada hikmah disebalik kejadian... ok, ceria-ceria selalu.. selamat menjalankan tugas ngan aman ... (=.=)'

12 comments:

muhamad hanif said...

selamat btugas yaa dan posting yaa.

BERT said...

wah2 nina... gudlak yeee!! moga capai ape yg dicitekan

JIJI YU said...

wooo nak gi brazil

Anak Wak Mail said...

betul tu..benda yang pahit tu adalah penawar sebenarnya..ulam2 yang pahit tu semua penawar kan..!

Bro ahmad said...

mana tau lebih best ke?

gedek! said...

kalau kena tukar-tukar ni.... naik gaji tak?

belanja?

Fad said...

semoga ceria selalu juga ye..hehe

Anum said...

selamat berjuang di tempat baru

Rizal Slaughterheart said...

semoga sentiasa bersedia brtugas dimana2 saje. :D

JunAina said...

hijrah untuk yg lebih baikkk...

Подтверждаю said...

wa'alaikumsalam..

tukar?yup.ada hikmah. ikut saja~
dapat astross, manfatkan sebaik mungkin ;)
sentiasa siap sedia~
eh. jap. ni moto mana ni? lupa lak..

tamlegend said...

kim salam kat Pele kalo dpt g brazil t...