Sunday, September 25, 2011

Apa ada pada majlis konvokesyen .. ?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh .. Salam sejahtera dan selamat pagi buat semuaaaa ..


Pagi yang ini cuaca di luar tidak seperti biasa, hari ni mungkin nak hujan kot, bila selak langsir... kelihatan kilat membelah awan. hummm... okeh, pagi ni nak cerita pasal konvokesyen memandangkan sekarang ni berlangsungnya pesta konvo ke 47 UTM..

19 comments:

Hanih Borhan said...

fuh...perempuan besi ni!haha...kagum dgn anda... :)

Bro ahmad said...

err..senjata tak berat kerr..tentu awak kuat kan?..respek kt mereka ni..ehemm2 awak punya ke tak bagi lain orang usik hahaaa

Tukang Karut said...

ooo... sama dengan nama aku la si nashriq tu... hohoho...

Santri T.P.I.N.I said...

itulah manisnya pengalaman niena...

Titisan Hujan said...

mati2 ingtkn TK
tp lupe TK kn engineer.huk huk huk



dlu bminat gk nk msuk army,tp dilarang hbis2an oleh abg2

Fad said...

Ganazzzzz...hehe

CikGu Ma said...

assalamualaikum...lawat niena..moga sihat hendaknya(",)

Elih Japahar said...

Wow! hebat :P...

kalau dah keja buat pe nak berhenti kan hehe...hapi weekend ye :)

Iffah Afeefah said...

Ahah

jd askar? Wah hebakla

tak sume org nk keje berat gni

maszull said...

salam niena...oh yer ke niena seorang pegawai askar...alamak tabik spring mama kat niena....caya la...

p/s banggakn dpt menjadi seorg pranita yn berjaya...:)

JIJI YU said...

ak nk mntk kagat..tp tak dapat restu apak aku

Syazwan Che Deraman said...

wow..
susahnya hidup bergelar askar untuk beberapa tahun yang pertama.
semua tu menguatkan lagi anda dalam segi fizikal dan emosi kan?.


wow..
tempat hebat tu.
selalunya graduan lepasan akademi tu, bila balik malaysia akan berpangkat tinggi kan?.

if tak silap.
sultan mizan pun pernah ditrain kat situ kan?

syrupmasin said...

fuyoo akak hebatt :D

delarocha said...

bersusah susah dahulu... bersenang senang kemudian.. :-)

mas saari said...

hebatlah niena!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai kagum hocayyy

OMG kawan uols tue ensem la ngeee

Saiazuan said...

pergh!!!! klu aku, mungkin dah kena anta blk rumah dah..haha

jehanfrhin said...

syabas!!!

visitme@FaTiN cOrNeR said...

wow..series kagum ngn akak..sy g rekrut yg wataniah sebulan je pn dh mental..