Monday, September 19, 2011

Boss ku yang baik hati..

sekadar gambar perhiasan semata-mata

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.. selamat pagi dan salam sejahtera buat semua.. seperti yang kita tahu, hari Isnin merupakan hari malas sedunia.. tapi bagi yang ada mata air kat opis tu mungkin hari Isnin adalah hari yang dinanti-nantikan..

Sebelum tu, saje nak cakap.. saya dapat hadiah pen dari boss... ok, leh teruskan citer.. sejak 4 hari lepas saya takde peluang untuk membalas komen dari pembaca semua..jadi harini , saya takmo menghampakan anda-anda ... InsyaAllah saya akan sedaya upaya membalas komen para pengomen semua.. cewah, bajet cam blogger pemes plak ye..

Mod harini cam biasa.. Alhamdulillah baik je, mod saya bergantung pada big boss.. kalau dia ok, maka saya pun ok.. kalau dia kalut, maka saya jugak turut terlibat sama.. nampak gayanya CO cam happy semacam je.. siap kasi adiah pen Mont Blanc lagi, saya yakin.. ada simbol disebalik pen tu.. "RAJIN" .. ya, saya tahu.. itulah yang dia nak, rajin dari segala aspek..

7 comments:

JIJI YU said...

kawe xdok pen pon

azam said...

wah...sedap aa camni...

nak jugak 2

Rizal Slaughterheart said...

Tahniah... bos sy jgnkan hadiah, belanja makan pun susah... alamak...terkutuk bos sendiri lak...hehe

アヌム ちゃん said...

wah best ye dpt hadiah dari bos..huhu..aa fossil for ladies ye.nanti la try tgk2 kan..huhu..tp org nak harga murah tu dalam berape ye agak2nya..

BERT said...

wah besnye dapat pen huuh.. mesti pekerja cemerlang ni ek nina

aimie amalina said...

waaaaaaaaaaaa
besnye akak
weee
ajen2
jadi pekerja apling ajeennn =]

tamlegend said...

bos cik tam tak pernah nak bg hadiah pun...untung la ada bos baik hati...