Monday, September 26, 2011

Hari ini hari kita ..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.. selamat pagi dan salam sejahtera..


Hari inilah hari yang kita akan jalani.. bukan hari kelmarin yang telah berlalu dengan segala kebaikan dan keburukannya.. dan bukan esok hari yang belum tentu datang... hari yang saat ini mataharinya menyinari kita... dan siangnya menyapa kita.. Inilah hari kita.. umur kita mungkin tinggal hari ini maka anggapklah masa hidup kita hanya hari ini sahaja .. atau anggaplah kita dilahirkan  hari ini dan mati hari ini juga..

SAMA-SAMA KITA MENYAKSIKAN VIDEO INI..


32 comments:

Bro ahmad said...

adakah kita ni semangkin hari semangkin menuju kebaikan..renung2 kan

M Fizan said...

macam entri yang saya pernah buat.. huhu.. ya, live to the moment.. :)

http://nazlifestory.blogspot.com/2011/09/semoga-rohmu-aman.html
tolong sedekahkan al-fatihah buat nenda saya, allahyarhamah selamah binti ahmad.. terima kasih <3

rara pinkmafia said...

hmmm seday baca.rini rara dpt khabar tak baik dr umah =(

niena dlm list blogger best rara =)

JIJI YU said...

enth smpat tak habiskan hr ni

L said...

urrrm,, ak xleh nk tgk video... tensenyaaaa..

jom kita solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

sergeant keroro said...

sama-sama kita manfaatkan setiap hari dalam kehidupan kita

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pasal translate tu nnt ai terjah blog tue comment ek..ada 3-4 words ai x sure dlm BM ngeeee

maszull said...

salam niena...sentiasalah ingat hidup ini hanya pinjaman sementara...moga kita sentiasa dapat manfaatkan setiap hari dlm kehidupan ini...:)

NM02 said...

takut fikir tentang kematian

Bui Junaidi said...

mlm tadi mimpi mengerikan tp tak tau camner nk terangkan..takut sgt..huhu

you tube kalau kat sekolah ni tak leh tengok..nnt kat rumah bui try tengok k..

Hanie_Dew said...

belum tentu dapat melihat hari esok. setaip saat maut mendekati kita.

**kalau laki/pmpuan memaksa jadikan minat sama. itu hipokrit. sebab tu betengkar bila dah tak mampu lagi nak berpura pura.kan.

WuMing said...

Hmmm......

mas saari said...

semoga hari ini lebih baik dari semalam dan menjanjikan yang terbaik untuk esok!

Anum said...

ala kat office x leh nak open
nanti anum tgk kat umah

BeloG MTT said...

Hidup ni ibarat pentas pinjaman dari-Nya :')

siti kektus said...

terasa hari ni ini begitu singkat waktunya. ;(

muhamad hanif said...

semoga harini lebih baik dari semalam yaa..

Pn. Sheila said...

Allhamdulillah.... milik mereka jua... semoga tiap hari lebih bermakna...

aizamia3 said...

kita tak tahu bila kita akan pergi mengadapNYA..

Adylia Qarissa said...

hari nie kita masih bernafas...mungkin seketika nanti merupakan nafas terakhir kita...

belog|amiyo said...

semakin hari semakin baik...

hira said...

thanks for sharing :D

NasZ said...

harap dapat berubah menjadi lebih baik dari hari ke hari.

MOHD NASER.com

Kalamhati said...

tq nina..=)

delarocha said...

ingat mengingati

NA said...

Tak tahu hari ni banyak terkenang kenangan lama :(

-wina1979-

Bigdaddyz said...

esok pasti ada ...

aimie amalina said...

comei nye header akak
heeeeee
betol!
ari2 adalah ari mati
ingt supaya insaf

Gen2Merah said...

hidup ku dan matiku hanya untuk mu Ya Allah swt

Kancil 8349 said...

info yang menarik...semoga kita sentiasa beringat bahawa hidup kita sementara....ambil peluang selagi nafas ada untuk beribadah...

Saiazuan said...

hmm adakah anda baru tukar header? nice one :D

buat yg trbaik harini dan jgn trlalu fikirkan nak buat yang trbaik di esok hari

Anonymous said...

he web site was how do i say it… relevant, finally something that helped me. Many thanks