Saturday, September 10, 2011

Kembali ke Melaka ..

MALAS .. MALAS .. MALAS .. itu adalah perkataan pertama yang sering orang ucapkan tiap kali cuti nak abis.. buat masa ni tak penah lagi kot dengar orang melompat keriangan bila cuti nak abis..

Rasa cam malas nak kembali bekerja hari Isnin ni... badan ni dah naik lemau dengan ketupat, lemang, tapai, kuih raya.. huh.. macam-macam lagi. Lebih 2 minggu bercuti.. amik khoo... nak cuti susah sangat kan, sekali cuti amik la lelama kasi boss rindu sikit.. kan .. kan ..

Hari ni maka berangkatlah diri ku ke Melaka, kena gi awal-awal sikit sebab ada misi utama yang belum diselesaikan. Dan lepas ni saya akan terus offline sampai lusa.. pleaseee, jangan cari saya ! (bajet retis plak)

Kawan-kawan, kalau sudi doakan keselamatan saya ye (ayat mintak simpati).. nampaknya incik bear kecik akan menjadi peneman saya di dalam keta nanti.. peneman untuk ditumbuk hidup-hidup tatkala saya mengalami kemengantukan yang tahap teruk.. buruk betul perangai..~ ok ... pegi dulu (sambil pakai kasut)

29 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

org yg lahir bulan oktober:

Suka sembang, suka org yg sayang padanya, suka ambil jln tengah, sangat menawan & sopan santun, kecantikan luar & dalam, tidak pandai berbohong & berpura-pura, mudah rasa simpati,baik pentingkan kawan, sentiasa berkawan, hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama, cepat marah, macam pentingkan diri sendiri, tidak menolong org kecuali diminta, suka melihat dari perspektifnya sendiri, tidak suka terima pandangan org lain, emosi yg mudah terusik, suka berangan & pandai bercakap, emosi yg kelam kabut, daya firasat yg sangat kuat (terutamanya perempuan), suka melancong,bidang sastera & seni, pengasih ,penyayang & lemah lembut, romantik dlm percintaan, mudah terusik hati & cemburu, ambil berat tentang org lain, suka kegiatan luar, org yg adil, boros & mudah dipengaruhi persekitaran, mudah patah semangat.

alif haris said...

semoga selamat perjalanannya kak :)
selamat bekerja semula ..

alif pn nk masuk belajar balik ni ..

JIJI YU said...

drive leklok ye akak..muahaha

Luqeem™ said...

lumrah manusia yg bekerja..bila dh nak cuti rindu, trasa rindu nk bkerja lg..

Titisan Hujan said...

welkam to melaka kak.bila leh jpe ni??
ehehehe.
moga slmt smpai

Pn. Sheila said...

byk makan pulut badan lemau er...

✿ cik pieQa ✿ said...

moga selamat sampai ke dstinasi :)

aimie amalina said...

weeeee
selmat ehem2...bekoje la ye kak
hehehee
moge selamt sumenyeee!

Gelugoq said...

semoga selamat dalam perjalanan =)

H.J said...

tengah tercari2 la ni..haha artis kena cari cepat2..takut ilang..haha

maszull said...

salam niena...semoga selamat dlm perjalanan yer...hati2 dijln raya...:)

tamlegend said...

akan sepi la dunia blogger tanpa kehadiran cik niena...

sergeant keroro said...

semoga selamat pergi dan selamat kembali :)

muhamad hanif said...

selamat memandu yaa.

Ingatlah anip yang tersayang.


LALALALLALALALAL.

mas saari said...

selamat kembali bekerja!
puas dah cuti tu...heheheheheeee

anismelon said...

lame nye cuti..selamat sampai ke destinasi..

M Fizan said...

nak cari jugak.. mana nie? mana nie? mana nie?

Подтверждаю said...

as salam..

yup. malas. ketepikan malas itu.. kerja itu sebahagian dari ibadah. gembira-gembira selalu ;)

peneman tumbuk..dah macam cerita shin chan..stail emak nene dan nene

:p

Подтверждаю said...

baru perasan. mana muka niena ilang kat header tu?

Saiazuan said...

hehe smlt kmbali.. ;p

Santri T.P.I.N.I said...

terima kasih niena...

Santri T.P.I.N.I said...

terima kasih niena...

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/09/my-top-25-commentators.html

syiela said...

bila cuti lama mmg mls sgt nk start kej.. nak2 bila blk kg :)

NasZ said...

ye la. jadi malas nak keje bila dah cuti lama2 kan? hehe.

MOHD NASER.com

Sunah Sakura said...

dah sampai melaka kan?

Kancil 8349 said...

jangan malas...hehehe...

visitme@FaTiN cOrNeR said...

selamat bertugas!! ajaja fighting!

miss inna said...

mesti kak niena dah smpai melaka dah skrg nie kn...^^

fazrulnoor said...

saya sedang berdoa..