Wednesday, September 21, 2011

Layak ke wordless wednesday ?

Hehe.. tengah belek-belek gambar kat FB skuad.. tetiba jumpa nie.. curik sekali, kan gambar lama saya kena delete ngan anak buah ... gambar ni diambil taun 2008.. tak silap saya jam 3am.. kami kena tido atas square ..


kalo terer.. sila cari saya katne...


20 comments:

BERT said...

sume laki je nmpak.. tanampak pompan ponn

Bro ahmad said...

tengah ambil gambar tu..betul tak?..nnti bagi jawapan ehh nak zoom

ORLANDO AHMAD said...

kat mana ni?? hebat3

Pn. Sheila said...

alamak, camana nak cari nie... hehehe

Kancil 8349 said...

ndak dapat cari...sama je semuanya

tamlegend said...

tiada dalam gambo...hehe. gambo cik niena kat header dah hilang...takut kena santau yer...?

Gen2Merah said...

memang Niena takda baring kat situ.. sebab Niena kan yang ambil gambar ni.. ehehe

MisS HoNeY said...

jenuh la nk mncari.hihi

Titisan Hujan said...

pengalaman yg tak semua org ade kan

SoLy SoLicious said...

pergh..hebak2....

mas saari said...

kesiannya! huhuhuhu..
tak kenallah mana satu niena!

miss inna said...

xjumpa la kat mana akk...nnt mcm semua lelaki jer...

Citarasa Rinduan said...

mmg layak sangat........
cantik pic nie
aduh.. bab mencari tu. yang problemnya..
maklumlah.. rabun.. hehehe

Iwanski said...

mesti layak...

KhAiReDzAiMy said...

Ciannya tido kat square.. kena dendala nie...

aimie amalina said...

coooool gile kak
hehehehe

p/s: mimi gijohor la kak...sabtu ni konvo =]

delarocha said...

x wordless la camni..ahakss

zunah said...

semua lelaki.. mana cik niena?

JIJI YU said...

ko lalki ke sebenarnya

Подтверждаю said...

as salam..
hehe.jiji sindir ke tu? :p
ok, pakcik tak jumpa. tapi memandangkan niena kata kena denda, tengok rata2 lelaki berbaring satu arah..

pakcik rasa...


orang yang baring arah berlawanan, bahagian kiri dalam gambar tu, niena. hehe.. ye kot.