Monday, September 12, 2011

Mak kat USA ..

Sebelum tu, nak cakap ni, tak baik gelakkan orang tua.. tak baik untuk kesihatan!!!

Si anak: Assalamualaikum.. mak, kat mana?

Si Ibu: Waalaikumussalam, mak tengah jalan-jalan dengan adik ko ni ha, dia bawak mak pegi open house..

Si Anak: Wah.. mak terer cakap omputih skang ni, mak gi jalan-jalan kat mana?

Si Ibu: Isk.. kat US.. Erm, US.. ni ha.. kat USA...

Si Anak: Fuyyoo jauhnya mak jejalan.. naik apa mak?

Si Ibu: Naik keta la.. takkan aku jogging kot..? karate jugak budak ni karang (yang ni tipu okeh)

Anak makcik yang sorang lagi dok gelak-gelak bila dengar mak dia sebut USA.. tak guna betul anak dia yang bongsu tu.. YANG SEBENARNYA USJ..

13 comments:

Syazwan Che Deraman said...

heheheh.
USA pon boleh.
tak gelak.
sengeh je.
tak apo kae?

cheqwa said...

saya tak gelak....hehe.oppsss :p

matahari said...

heheh nak p USA juga la..leh makan nasi goreng USA..heehhe

aimie amalina said...

hehehehe
alo2
comeinyeeee...ble owg tua tersasul ni nmpak comei
hehehee

H.J said...

jadilah..janji US..

psstt..tak rindu mak pom..haha

Anak Wak Mail said...

haha,,naik kete je pegi USA!

maszull said...

salam niena....mudah2an dpt kot pi USA mana tahukn....

tapi x leh lah pi naik kete yer kena naik kapalterbang...:)

Muslimah Optimis said...

heheheh..ingatkan betoi USA la

.diannorhayati. said...

hehee.


laaaa.

usj? hihi. nk gelak tak boleh plak ;p

JIJI YU said...

usj tu kat mana weyh

mas saari said...

hehehee...tak baik gelakkan mak tau!

aizamia3 said...

tersilap sebut tu.. hikhikhik..

tamlegend said...

tak baik gelakkan...huhu