Friday, September 23, 2011

Muka ganas tak semestinya brutal ..


26 comments:

Jahidih Saili said...

muka legend hati kiut..haha...
ramai org mcm ni..nampak garang tp sbnrya berhati lembut..

Adylia Qarissa said...

heheeee...kalau muka ayu tapi brutal macam mana ey??

mas saari said...

rupa paras tak mencerminkan keperibadiaan seseorang tu..

Ezad Skytech said...

muka je nampak ganas..tu luaran je..dalam kita tak tahu kan..hee~

inilah aku said...

betul kata pepatah - "dont judge the book by it cover" -

Anum said...

luaran selalunya berbeza dengan dalaman

BERT said...

kdang2 muke ganas tu la berjiwa romantik ehhehe

muhamad hanif said...

errr..

saya dlam hti ada tamn.


hahhhhhha

jehanfrhin said...

mahal betul senyuman dia erk.. hihi.. erm.. dalam hati ada taman la tu~ weee~ ;)

NasZ said...

jangan nilai orang dr rupanya. hatinya kita tak tahu. kan?

MOHD NASER.com

Atiqah Wadiah said...

muka brutal tp dlm hati ada taman..hehe :)

intan.maisarah said...

dalam hati ada taman

Tentang Kita said...

melihat org dr jauh baik selidik dulu, jgn cuba nak mengata org x berdosa......disetiap dlm diri manusia ader kelembutan

zieyzain said...

haha,..wajah je garang tp dalam hati ada taman,..ehehe=)

JunAina said...

selalunya org yg berpangkat dalam kategori berpakaian seragam ni memang cam gitu, muka ketat susah senyum, nampak tegas utk jaga reputasi. nanti kalau baik2 sangat org bawahan pijak kepala pulak...

sebenarnya dia org pun manusia biasa...kadang2 dalam hati tu tetap ada taman...ngeee...

WuMing said...

Hah... memang jiwang laaa kan....

Tukang Karut said...

ni kira macam buah durian la ni, luar berduri, isi dalamnya manis jea... hoho...

QueeN TerataI said...

apa yg kita lihat luarannya belum sama dalamannya... :)

Diana @ bilakukatacinta said...

betoi tu.....muka legion..hati jambu

man said...

walaupun brutal... setiap insan dikurniakan perasaan.

tamlegend said...

mungkin muka saya mcm muka kawan awk tu cik niena oi...huhuhu


nape tak adjust mamat tu di buat asben...???

[sutera kasih] said...

dalam hati ada taman tu hehe

Anak Wak Mail said...

dia baru lepas putus cinta kot..ape lagi niena!pegi goda dia..haha!

SoLy SoLicious said...

bior muka bunuh.. hati cm barbie..hahah

abglan said...

Hanya Jauhari mengenal manikam.. aiyak! aku pun dah nak same daaaa

Подтверждаю said...

as salam..
berkemungkinan beliau seorang pemerhati. bab senyuman tu..kita tak boleh paksa kan..mungkin ada situasi yang menyebabkan dia menjadi lokek untuk memberikan senyuman.

tapi senyuman dan doa dalam hati dia, siapa tahu kan..

=)

moga beliau cepat bertemu jodoh.oh ya. beliau juga salah seorang yang bertanya perihal jodoh kat niena?