Wednesday, September 14, 2011

Sahabat yang dinamakan SAHABAT..


Teman yang setia.. susah nak jumpa, dan saya merupakan manusia yang paling rugi kerana melepaskan peluang memiliki seorang sahabat yang betul-betul setia.. sesungguhnya hanya Allah sahaja yang tahu betapa saya menghargai kehadirannya sebagai seorang sahabat..

Terasa diri ni terlalu teruk sangat-sangat .. mungkin, saya tak layak menjadi sahabat setianya.. Dia kini hanya kenangan tapi akan sentiasa ada di dalam doa saya.. MAAFKAN SAYA.. memang itu tidak cukup untuk segalanya tapi.... saya teramat menyayangi dia.. sebagai seorang sahabat yang paling setia yang pernah saya jumpa.. dia adalah seorang sahabat yang benar-benar layak dipanggil SAHABAT..

P/S: AMARAN KERAS !!! Sila jangan fikir bebukan.. dia pompuan ye..

16 comments:

mizz_aainaa said...

sgt sakit rasanya kan bila kita kehilangan seorang sahabat yang layak digelar sahabat.. tapi, kita selalunya sedar bilamana kita sudah kehilangannya kan..
tak apelah.. mungkin ada hikmah.. yang mengajar kita lebih menghargai seseorang.. huhu..

tamlegend said...

tau...kita kan ANTI COUPLE2 ni...hehehe

Tukang Karut said...

alamak... terfikir yang "lain" pulak...

BeloG MTT said...

Ingatkan lelaki..Hikhik

Kawan sedang nak cari kan kak?Tapi sahabat sejati susah nak cari =..="

aimie amalina said...

insyaAllah die mesti paham akak
=]
untung dia ada kwn cam akak ni

mizzkechique said...

pernah terlalu menyayangi sahabat, tp tikam belakang.. sbb tu smpi skang xnk rapat sgt dgn mana2 sahabat.. serik..

Fad said...

tak pikir..tak pikir bebukan pun..hehehe

BERT said...

sahabat lebih bermakna daripada rakan lebih bermakna daripada kawan.. berkawanlah dengan sahabat bukan dengan kawan

JIJI YU said...

ehhee..ape gune kapel2..bershbt je sudah

Acik said...

halamak! what happen? berbaik ler balik! :)

pengemis Cinta~ said...

sahabat.sukarnya mencarinya walaupun seorang kan..

H.J said...

perempuan pom blh fikir bebukan gak..haha

NasZ said...

ye ke? hehe. tak fikir bebukan..hehe.

MOHD NASER.com

Citarasa Rinduan said...

ayu ada sorang sahabat yang setia..
namun..
bila berkawin.. sama2 sibuk dengan hal sendiri..
rindunya sahabat ayu....
eh!! ini lelaki tau.. hhahha

Saiazuan said...

stylo la kucing tu.. :D

azam said...

itulah.....sahabat tiada galang ganti