Tuesday, September 27, 2011

Sedihnya.. kenapa saya tak ada ni ?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.. Selamat pagi dan salam sejahtera buat semua.... tadi gi jejalan kat blog sahabat-sahabat termasuk lah blog Kak Wan... Lepas tu kan.. kan.. kan.. saya jumpa sesuatu kat blog dia.. nak tau apa ??????????? sila pergi ke lokasi kejadian...

>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
>>
<<
.
.
TADA...!!!!!!!!!


MAAF FAHRIN... SAYA CEMBURU BUTA...

tetiba~

13 comments:

Lulu Caldina said...

ekeke kak niena, tu dah ada, walaupun hanya copy kan..ngee

dah bekpes?

Fathin Fazila Razali said...

hahahaha!!!! akak2..

anyway, adik nak mintak tlg akak utk vote junior adik.. blh??

http://sakuraputeri.blogspot.com/2011/09/vote-mereka.html

Fathin Fazila Razali said...

hahaha!!! akak2...

anyway, adik nak mintak tlg akak utk vote junior adik..

http://sakuraputeri.blogspot.com/2011/09/vote-mereka.html

Anum said...

peminat fahrin rupanya

YAYA AZURA said...

minat fahrin yer...
tp dia mmg smart..^_^

JIJI YU said...

warghhh aku baru je wat entry sal mamat ni

Elih Japahar said...

yelah...kalau letak muka aku, ade mirip fahrin kot ngenge..:)

Rizal Slaughterheart said...

Hahaha... igtkan tak ada apa la tadi :D

anismelon said...

minat fahrin ke kak..huuuu..nasib ensem

Bui Junaidi said...

bui tak minat fahrin..tp fahrin minat bui..hahahaha..perasan tahap gaban ni..*_*

Hanie_Dew said...

wah.iklan shell with fahrin. cemburu jugak.

aimie amalina said...

hahahha
aiyaak
minat betol akak dgn mamat ni
heeee

NA said...

Oo si Fahrin Ahmad. Ingat apa yang takde tadi.

-wina1979-