Monday, September 12, 2011

SEMANGAT WAJA !

Tajuk entri yang ntah apa-apa itu melambangkan semangat juang ku untuk masuk opis hari ni.. walaupun tak berapa nak semangat tapi cam biasa la terpaksa semangat kan diri jugak.. alahai..

Semalam selamat sampai ke Melaka pada jam 2140H.. penat, 2 hari pergi meredah beberapa buah negeri. Kaki ni rasa cam nak kejang je sebab memandu lebih 1000km perjalanan..

Lepas 2 minggu lebih tinggalkan tugas cam biasa la, kemas apa yang patut dikemas.. selesaikan keja yang mana masih terbengkalai tu.. blog ni pun sebenarnya dah lama terbengkalai, up entri yang ntah pape je pun..

Bila tengok atas meja.. ehhhh, kad raya ada lagi laa... ingat dah takde yang nak hantar kad raya.. makin banyak plak kad raya ni ye.. ok la , nak sambung balas kad raya jap... babai~

10 comments:

azam said...

:) jauh berjalan byk dilihat...

selamat hari raya

mas saari said...

semangat...semangat!
dah lama cuti tu..heheheeee

Cik Asma BLuppy said...

jauh nya drive! hebak akak!

H.J said...

selamat bekerja weh..haha

JIJI YU said...

engko meredah negeri negeri dgn viva tu ek..

JIJI YU said...

engko bwk viva engko tu ek

BERT said...

welkambek nina.. hehee hepi blogging yaa

maszull said...

salam niena...jauh perjalanan luas pandangan...selamt memulakan tugas semula yer...:)

aimie amalina said...

hehehehe
gile ah kak wina..jao no bawa kete...jln sungguh na..hehehee

Syazwan Che Deraman said...

selamat kembali kepada tugas!

have a good day.