Thursday, September 8, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY

Dia cakap nak cari pasangan yang solehah.. bila dia dapat yang baik dia jaga betul-betul tapi dalam masa yang sama ada jugak simpan stok "geli-geli" ..  mana leh camtu .. lelaki soleh hanya untuk wanita yang solehah.. no more geli-geli.. tak tau maksud geli-geli tu apa? sila tanya dia nie... >> 

16 comments:

aimie amalina said...

hahhha
die mang pako dgn geli2 ni...hehe

JIJI YU said...

tu lelaki bingai namanya..ekek..sape le yang pakor bebeno tu..

mas saari said...

hehehehe...lawaklah!

Luqeem™ said...

hehe..laki geli geli dpat ppuan pn geli geli la eh?

SoLy SoLicious said...

oh abe geli-geli...
btol la..org yg bek hnye tuk org bek bek jue..

muhamad hanif said...

oh, gdli-geli tu mcm guli-guli lah.

LALALALALALLA.

Arpiiz said...

hehe, boleh pulak macma tu..

Tukang Karut said...

geli la!

syrupmasin said...

geli-geli :D

Heidi Shafiq said...

geli mat..

maszull said...

salam niena....hahaha kelako jer niena ni...:)

p/s ada juga yg mcm ni kn...

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Подтверждаю said...

=_=

jauhi perkara mungkar..

fazrulnoor said...

tu telor penyu ke niena?

Anak Wak Mail said...

dia ingat perempuan yang solehah nak ke dengan dia??hihi..:)

AZLIYA COLLECTION said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html