Thursday, September 22, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY

Masa balik kampung minggu lepas saya nampak keta incik Polis yang buat rondaan tapi semua tak pakai tali pinggang keledar...

Tak kisahlah sape pun kita.. pandulah dengan cermat, pakailah tali pinggang keledar, anda mampu mengubahnya..

18 comments:

H.J said...

polis..nak didik masyarakat ke macam tu..?haha

hanaahmad said...

selalu nampak bapak polisi dok bercakap dengan telefon masa drive. heh.

Anum said...

betul2....mcm mane nak didik tue

BERT said...

depan mata polis langgar lampu merah rilek je haha

ORLANDO AHMAD said...

paling gua benci polis pakai seragam smart2 tapi hisap rokok waktu bertugas...

mas saari said...

pernah ajukan soalan ni dekat husband, kenapa polis tak pakai seatbelt??

husband jawap memudahkan kerja diaorang utk tangkap penjahat ketika meronda di jalanraya...kalau pakai seatbelt nanti lambat, penjahat pun sempat lari..

akak tanya balik, kalau masa dia kerja penjahat tu dia accident camne?

husband jawab...dah nasib badan!

adoiiiiiii...nak gelak pun ada!

Tukang Karut said...

penguatkuasa undang undang tak ikut undang undang... hoho...

JIJI YU said...

polis pon orang gak

miss inna said...

dlm undang2 jln raya, xde pengecualian termasuklah pihak polis sendiri..semua kena pakai tali pinggang utk safety precaution..^^

Afikah Aziz said...

pe la,polis pun xikut undang2 huhu

Ati Masrif said...

oh..itu biasa

ingat lagi dulu kawan kita
polis traffic tapi bila naik
keta dgn dia habis lampu merah
pun dia langgar ...hehe

Sunah Sakura said...

ya betollllllllllllll...! tak suka polis kerek..

Kancil 8349 said...

Kancil sokong kenyataan Mas Saari...banyak kisah disebaliknya...memang kita sakit hati tapi risiko dorang lebih dari kita...

[sutera kasih] said...

kalo jmpa lagi, tangkap gambar diorang tu huhhh

Ezad Skytech said...

pernah nampak jugak la polis pon tak pakai seatbelt..heee~

kotak bulat said...

emm.. pernh aritu.. kat jln raya.. kereta polis potong keta kb dari belah kiri.. nsib baik tak xcident.. polis tak bermakna suka ati je kan..

tamlegend said...

Polis Malaysia ni dah ilang integriti pada aku...huhu...






tanjat cik tam...igt cik niena dah kawin...ada asben...huhu

abglan said...

Biasanya aku tak sempat tgk ape dlm kereta polis sebab sibuk baru nak pakai tli'kledar he he