Thursday, September 29, 2011

T I A D A K A T A . . .


Saya rasa sangat sayu dan pilu.. terasa air mata ni ingin menumpah selaju yang mungkin, rasa perit yang ditanggung ini sangat pedih... seolah luka yang amat parah.. tapi luka ini bukan kerana siapa, hanya kerana ciptaan saya sendiri..


Terkadang rasa kalbu ini ingin menjerit seribu, saya seolah tenggelam di dalam nafas saya sendiri. Maaf kan saya... maafkan saya, saya tahu ungkapan maaf itu tidak berharga.. mungkin anda menganggapnya ungkapan semata..


Hakikat yang amat perit ini terpaksa saya tanggung, saya bukan manusia yang berhati lembut. Saya ingin meluahkan segalanya tapi saya tidak berdaya.... saya tak mampu melakukannya... saya tewas tiap kali cuba ingin meluahkan sesuatu, dan akhirnya saya terus termanggu.. menahan perit di hati sendiri...


Saya hanya mampu mengadu pada Allah.. hanya itu penawar saya, dan Dia juga berjanji bahawa Dia tidak akan memberikan sesuatu yang hambaNya tidak mampu melakukannya. Saya percaya dengan kata-kataNya kerana saya dan Dia tiada rahsia... Maka dengan itu saya percaya dengan segala kata-kataNya...


Mungkin buat sementara ini saya tiada lagi di sini... atau mungkin saya tidak akan kembali lagi.. maafkan saya.... dan sekali lagi.. M A A F K A N S A Y A..

27 comments:

man said...

perlu ketabahan...
ada hikmah yg tersembunyi...

aimie amalina said...

akaaaaaaaaakkkk
napeeee?
huuuuu..sedih pulak mimi bacee
huuu
ape2 pon mie doakan akak baek2 aje yeee
semoga dpermudhkan semua urusan akak...

H.J said...

hanya Allah tempat mengadu

Ezad Skytech said...

kenapa ni Niena..? =_=

Gen2Merah said...

kutakan semangat ya Niena... hanya pada Nya kita berserah

aimi said...

knpe nie??? nk g mner?? jgn r cm 2.. tipa yg jadi ade hikmah nye kn...

apa2 pon bersabar ye....

Kalamhati said...

huhu jangan la gitu..
take ur time..=)

JIJI YU said...

aku maafkan engko

Santri T.P.I.N.I said...

banyakkan bersabar niena...doa tu penting tanda pengaduan kita pada-Nya...

nice header baru niena...

delarocha said...

frust ka?

jika perihal cinta, jangan risau kerana 'life is more than that'

ILA HonEyBuNNy said...

sayu lak baca entry neh...

ya..apa pun kita mengadu pada Allah...dia dengar segala luahan kita..

miss inna said...

wah, header br la..inna br ada masa skrg nie nak jenguk akk niena...

erm, akk niena napa? sdg dlm keadaan bersedih ka?

Syazwan Che Deraman said...

ok..saya maafkan awak.
hehe

Asakura said...

macam entri nie sedih je...:(

maszull said...

salam niena...nape jadi begini apa sebabnya ek...Allah sentiasa ada di sisi kita...bersabar yer...:)

mas saari said...

kenapa ni niena!
banyak2 berdoa ye semoga dipermudahkan segalam masalah tu..

siti kektus said...

betul kalau kite tak kuat, dia tak akan uji kite kak. ;)

Bui Junaidi said...

kenapa ni Niena..?cuak pulak bui dgr Niena cakap mcm ni..huhu..

NasZ said...

saya pun minta maaf gak.

MOHD NASER.com

alif haris said...

kak niena ..napa kah ?? huhu ..

*bila nk datag upnm ? hehe

Kancil 8349 said...

bila baca entri ini teringat dengan seorang kawan...apapun, kita kena tabah...

Iwanski said...

Kadang-kadang ku mengerti... kadang-kadang tidak.. bukan mudah mencari kasih abadi.. dalam terang tersembunyi.. ~Asyiknya Cinta~

pengemis Cinta~ said...

semacam je kak...sabar erk..

anamizu said...

tiada lagi?
kemanakah???




luv,
cik ana.

dyanie said...

byk dugaan
buat kita makin kuat... =)
b strong!!

Gen2Merah said...

Nieenaaaaa......

hanaahmad said...

kembalilah. setiap yang berlaku ada jalannya. :)