Tuesday, September 6, 2011

Tahniah Abang Long !


29 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

yg tepi sekali sebelah kiri kot...

syrupmasin said...

kawan saye pon ade pegi jordan..minggu nih jugak..tp amik syariah..huhu..tahniah anak sedare akak tu :)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

wah..tahniah2..

erm..yg ke3 dari kanan kot..hehe..

aimie amalina said...

tak teror
x dapat nak teka
hahahhaa
tahniah anak sedara akak niena!

Anum said...

tahniah utk dia

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

alhamdulliah sejuk perut ibu dia...i guess yg pakai kopiah color hijau....tembak jer ...tataw pow uwaaa

JIJI YU said...

same ngn aku le..

Syazwan Che Deraman said...

sebelah kiri ustaz?

tahniah kepada beliau!

mas saari said...

tahniah utk anak saudara niena!

kutoOobambOo / ericoanaci said...

alhamdullillah

muhamad hanif said...

Tula,

baguskan jadi org mcm tu. Um,


aku teka eh, dia mesti yang lelaki kankankan ?

Anak Wak Mail said...

mesti dia yang tiga dari kanan tu kan...betul tak?..:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tahniah kepada beliau ek.. dapat pergi jordan kn.. best nye....

fazrulnoor said...

yang tuu....

maszull said...

salam niena....x boleh nak agak yg mana satu anak saudara niena...

apa2 pun mama doakan semoga die berjaya dalam pelajarannya di Jordan nanti...:)

Muslimah Optimis said...

huhuhu..saya pon rasa sedih dan nyesal tak pegi blaja sekolah agama dulu.. huhu.. jeles tengok budak2 aliran agama..huhu

Kancil 8349 said...

wah...hebat orang macam nie..Kancil ucapkan tahniah untuk abang long jugalah

miss inna said...

wah, bguslah tu..selagi mampu nak belajar, teruskan la..smpaikan slm inna kat dia akk..hehe!

Gelugoq said...

selamat berangkat!

Run Away♥ said...

'Selagi kita diberikan peluang untuk untuk bernafas.. selagi itulah kita masih berpeluang mendekati Tuhan kita, kenali siapa pencipta kita..'...NICE;d

Nur Zulaikha said...

anda ditag..terima kasih
http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2011/09/aku-anak-malaysia-merdeka.html

Arpiiz said...

tahniah buat dia..^^

Tukang Karut said...

yang baju biru...

Gen2Merah said...

tahniah anak saudara Niena.. miga jadi al-Hafiz yang berbakti untuk anak bangsa kelak..

hmmm, agaknya Mohd Khirman Naim bin Zaid tu yang baju lengan pendek kot.. sebab dia je yang pegang beg selain pacik baju biru tu.. ehehe

alif haris said...

alhamdulillah jadi seorang tahfiz :) beruntung ibu bapanya ..

alif hebat, mesti die 3 dari kanan tu kan.. yang pakai kopiah putih sambil pegang bag kt dpn .. kan kan

Ninie said...

wah...tahniah buat ank sdara tu. Emmm dia skolah Maahad Muhammadi Lelaki KB ke dulu? Ke MTAQ? Dh follow awk dh. Follow kiter balik kalo sudi ek...

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/

belog|amiyo said...

tahniah untuk beliau. dulu belajar kat mana ni? kot2 kenal...

Ninie said...

Niena = xkenal dia...cuma Ninie pn skol MMP dulu..Abah ninie plak keje di Yayasan Islam Kelantan. Maybe masa anak sdara Niena gi, Abah hantar. Next month kot, ninie ikut abah gi tgk students di sana. Kalu niena nk kirim ape2 bleh la...hehe..insyaAllah kalo ninie ikut.

d_LA said...

ado d klate lg ko?bestnye..x puah blk aritu..tahniah tuk anak sedara nina ya..semoga berjaya nt^^