Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday : Apa la nie




17 comments:

NA said...

Selalu camtu kan? Tapikan ada juga yang 29 Ramadan macam gambar 29 Syawal tu. Itu lagi teruk.

-wina1979-

aimie amalina said...

hihihihihi
comei kan jadinye? =p

Anum said...

puasa kurus sekejap
raya je semua makan

Atiqah Wadiah said...

aiyakkk!!!ni kes mkn lomang byk sgt kot..hehe :)

Santri T.P.I.N.I said...

hehehe naik juga dr 63 ke 64...hu3

JIJI YU said...

aku normal je jugak

KuNanGKuNanG said...

he3...banyaknye beza ye...makin membulat cam sy.hahaha

BERT said...

perli saya ek hahah

aizamia3 said...

hikhikhik.. skit je terasa tapi sebab tahun ni takleh diet maka kena tunggu tahun depan.. hahaha..

H.J said...

tuan belog makin gemuk gedempol ke..?

mas saari said...

huhuhu...tak sanggup camni!

cik pulau said...

setuju sangat.........................hahahaa

Asakura said...

Gambar diatas menunjukkan seorang budak yang berbeza saiz badan pada waktu yang tertentu iaitu 29 Ramadhan dan 29 Syawal.... Apa yang dilihat ialah peningkatan saiz badan yang mendadak dalam masa 1 bulan...

hahaha, skema skit...teringat masa jawab exam...ha3

Titisan Hujan said...

maintain sj TH xkire la bl pn kecuali bl demam

huhuhu

Elih Japahar said...

Wordless!....sy maintain :)

tamlegend said...

senasib la dgn makhluk dlam gambar tu...

alif haris said...

har har har :D