Thursday, October 20, 2011

Apakah...


Cer teka novel apa tu?

Walaupun rose kat atas tu dah berkedut.. tapi ia tetap cantik.. saya suka kumpul mawar yang dah dikeringkan.. nampak berseni kan...? erm... mata ni dah mengantuk, sebabnya menangis tahap teruk bila terbaca entri INI... maceh PCM ! erm... bantal dan tilam sudah melambai..

SELAMAT MALAM SEMUA !

19 comments:

SyafiQ aHaDin said...

meh nangis sama2 macam baby! eeee... haha!
thanks follow. Hehe! :D

aimie amalina said...

weeee
belog pilihan PCM
hehehe
nocel ape tu?
err
beku
sebb dh lame x bce novel
ayoooo
heheh
nunite akak!

Kalamhati said...

tido molep deh..nite niena!=)

azwa amani said...

cantik ros tuu...

gd nite..jgn lpe doa, istigfar dan doa kursi...

NasZ said...

good nite.

WuMing said...

He,..he..he..tiduurrr laaaa...

maszull said...

assalamualaikum niena....selamat malam n baca doa tido dulu yer...:)

Saiazuan said...

hmm xprnah tgk ros berkedut mcm ni..

Aki said...

ho ho ho.. novel ke tu Kak Niena.. pinjam sat..

Woofer Storm said...

selamat malam ya...


menjadi terharu bila diri dihargai..kan3??

Mya said...

novel? cantiklah kaver dia. rose kering tu sgt unik. :)

cucu umie said...

haishhh .... makanan...

Ati Masrif said...

salam,

kak ati ni tak ada masa
membaca novel..takat cerpen
pendek tu sempatlah :)

jeBateja said...

errr...daun pandan kering tak maw ke...dlm keta kita ada banyak ni....ahakz

mas saari said...

akak pun suka simpan ros kering!

man said...

selamat pagi...

kitaran kehidupan...
begitu juga kejayaan... perlu pengorbanan.

Kancil 8349 said...

memang betul...bunga mawar kalau dah kering memang cantik...:)

era kecik said...

novel apa? haiyoo.. tak dapat tekalah.. hehehhe. cer citer2..

Pondok Usang said...

cinta abadi - BlackRose