Wednesday, October 12, 2011

Darah Khinzir Dalam Puntung Rokok.. WW#


Sebagai hadiah untuk pembaca yang merokok.. saya yakin anda jarang menerima hadiah istimewa begini, semoga anda-anda terharu dengan pemberian ini... ikhlas dari saya...
-NIENA-




p/s: kalaupun tiada unsur khinzir di dalam rokok.. ianya tetap HARAM !!
Sila anggap Wordless Wednesday

22 comments:

fazrulnoor said...

saya x esap.. :)

Selendang Merah said...

nasib baek tak isap... isap rokok membazir...

Tea Dno said...

beringatlah wahai org yg hisap rokok.. :)

ee_blabby said...

jangan merokok ;)

jom singgah ;
http://cokolatmerahjambu.blogspot.com/2011/10/goodbye-pmr-hai-bloggie.html

Anum said...

ermmmmmmmmm
good share

NasZ said...

nice. semoga dorang sedar. hehe.

MOHD NASER.com

Tukang Karut said...

nasib baik aku tak merokok!

maszull said...

salam niena...sedarlah wahai perokok semua bayangkn ketika anda sedang merokok itu anda sedang menghisap darah babi tersebut....:)

hira said...

betul! merokok tu haram sebab tak menjaga kesihatan. kan merokok tu mendatangkan keburukan dan kemudaratan kepada diri sendiri. haih. tak faham la mereka ni~

Fad said...

yes!saya xmerokok...apa ntah sedapnya rokok tu..bkn kenyang pun

Cik Ecah said...

woohooooo rokok2.....
:(

Santri T.P.I.N.I said...

saya setuju 100 % ttg ni niena...mmg haram!

Fila Lane said...

tp ramai yg buat2 tak tau...

Gen2Merah said...

haram is haram... ehe

Phat said...

dah benti...anyway phat follow sini ya

PinKy MoMMa said...

iyekssss..dah la rokok tu busuk letak pulak ehemmm..lagi busuk nanti jadinyer..

Rahmah Ram Ram said...

eiii..umpama memakan daging khinzir jugaklah ni... ;s

Yatie Awang said...

masalah perokok ni, apa pun yg dikatakan tentang rokok, mereka tak ambil kisah

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

rokok2 kat malaysia lak cm ne ek????? :)

JIJI YU said...

kalo takder babi pon bnda tu tetap haram

Aki said...

erkk.. terus wordless... T_T

aimie amalina said...

klo
owg dok isap lagi
x tawla mimi
aiyoooooo