Thursday, October 20, 2011

Gambar yang menimbulkan keghairahan mata..

Asal nampak je ghairah laju jer mengklik kan.. kan? huh !!!






Gambar-gambar di atas tu memang menimbulkan keghairahan mata... klik gambar untuk ke tempat asalnya...

26 comments:

JIJI YU said...

gambar no 2 tu insyaALLAH dalam proses

aizamia3 said...

cantik.. tenang je tengok..

Aki said...

pergh,best.. memang ghairah.. aki plak ghairah kalau tengok gambar bangunan.. ^_^.v..

BeaN MorENo said...

pokok tu cantik

mas saari said...

yg last tu gambar paling ghairah! boleh lari2 dan nyanyi2 macam dalam filem hindustan... heheheee

aimie amalina said...

heeeeee
ada jugak selit ros tu ye
kikiki
ghairah nye lag kalau dpt pegi
hhehehehee

azwa amani said...

suka pic no 1 dan 3..nie sgt..ciptaan Allah itu sgt indah nak banding dgn ciptaan manusia kan...

Ezad Skytech said...

serius...memang cantik semua gambar2 ni..:)

Anum said...

cantik

SyafiQ aHaDin said...

nanti saya buat taman camtu kat umah.

Syieda_Joy™ said...

ni gambar tipu ke btol akak? no 2 syieda suke...^_^

no 4 nampak cool..tenang

Bilal binti Robah said...

suka gambar bunga-bunga biru tu
unik and rare.
<3

atiqsalleh said...

sangat lawa..

cik aisha said...

cantik...:) kualiti camera pn pengaruhi

Titisan Hujan said...

gmbr cmni mmg mghairahkan utk santapan mata

NasZ said...

wah..memang mengghairahkan mata saya. hehe.

Atiqah Wadiah said...

subhanallah..cantiknyerrr..

Kancil 8349 said...

cantiknya...kagum melihatnya...

YOUsoF said...

SubhanAllah.. ;)

bobiedanbad said...

semua gambar tu cantik dan mendamaikan

che mid said...

Hebat ciptaan Allah...

alif haris said...

oouh .. ni mcm kt belakang rumah sy je kak haha :D

Kalamhati said...

kemah keming!

man said...

indahnya ciptaan Ilahi.

sergeant keroro said...

Lawa-lawa belake ;)

WuMing said...

KLassssssss