Monday, October 10, 2011

Mencari yang baik ..

empunya gambar ada di sini


Mencari yang baik sememangnya terlalu sukar, terkadang .. dalam mencari yang baik itu.. kita seringkali terlepas pandang bahawa kita sebenarnya sudah menjumpai yang terbaik .. dan ia tidak jauh dari kita.. mungkin hanya di hadapan mata.. bila ditoleh kembali... dia sudah terlalu jauh meninggalkan kita .. ingin menggapainya kembali mungkin sesuatu yang mustahil..



19 comments:

aimie amalina said...

dah jmp yg berkenan di jiwa ke kak? =]

Bidadari Syurga said...

selalunya mcm tu awak... semoga bahagia selalu dapat awak gapai... insyallah

Syazwan Che Deraman said...

pastu kena wat gano?

Kalamhati said...

hmm mcm penah alami je..beberapa kali..
tah la..bila la btul2 nk muncul dpn mata dan tak berlalu..semoga Allah bg petunjuk pd kak wan..dan nina gak..biar Allah yakinkan hati kita

Anonymous said...

halo kapten,tu la dino nk ejas jual mahal kan dino dh nak kawin

JIJI YU said...

guano anon ni..ekee

Fatin Mraz said...

mm.. ada kene mengena dgn 'demand' tak agaknya entri nih...
;)

abghani said...

dh dpt yg baik tapi nk yg baik lagi..tu yg masalahnya

Run Away said...

cukup lah dapat yang baik...yang terbaik myb susah nak dapat...;d

Citarasa Rinduan said...

moga kamu bertemu dengan y terbaik dari yang terbaik...

Elih Japahar said...

Bersyukur dgn apa yg ada...

ILA HonEyBuNNy said...

mmg agak sukar mencari yang terbaik..tetapi kita tetap nak yang terbaik jugak kan...;)

teha said...

ALLAH tahu ape yg trbaek utk kite :)

maszull said...

salam niena...pasti ada satu hari nanti jgn mudah putus asa yer...:)

NasZ said...

kadang2 dia ada depan mata kita tapi kita tak nampak.

MOHD NASER.com

tamlegend said...

terkenangkan pakwe lama ke???hehehe

cik najihah said...

semoga sy ditemukan dengan yang terbaik itu :)

che mid said...

Salam kenal dari Che Mid..

Afikah Aziz said...

walaupun sudah jumpa yg terbaik tetapi mungkin die belum 'yg terbaik' buat kita,bersangka baik dengan Allah,mungkin Allah ingin mendatangkan seseorang yg lebih baik drp yg lepas :)