Tuesday, October 11, 2011

Perasan tak..?

Hari ni saya dapat hadiah istimewa dari seorang blogger.. apa tu? cuba dongak atas... atas tuu... header baru la, erm... nak tahu siapa yang buat? seorang blogger Sabahan yang berjantina lelaki.


Asalnya minggu lepas.. saje nak mengubah citarasa, ubah warna blog ni biar nampak hitam, kata orang hitam itu gagah.. oleh kerana saya seorang wanita yang gagah.. cewahhh, **perasan.. lalu dengan rasa rendah diri saya ubah penampilan blog ni..


Maka muncullah si dia yang amat bermurah hati menawarkan header di atas tu.. lagipun header yang lama tu saya main campak-campak je.. katanya dia kena ambil masa seminggu sebab banyak kerja yang perlu diselesaikan, seperti yang dijanjikannya, selepas seminggu siaplah header tersebut.


Harga header tu berjumlah lapan belas ratus ringgit Malaysia.. tapi disebabkan saya, dia kasi percuma tanpa apa-apa cagaran atau bayaran.. kalau dia mintak cagaran, saya boleh kasi geran blog ni je la... apa, ingat Memey dan Norman je ke orang nak sponsor? saya pun ada laaa....


Agak terharu ok..! sambil mengelap air hidung ni, saya menyeru kepada anda-anda semua.. sila lah melawat blog beliau... untung-untung dapat header percuma... hehehehehe, sila ke sana yeee... !! atau boleh juga klik header baru saya di bawah nie...



24 comments:

IFA Athirah said...

spelah nk bgi saya header free yek

Kalamhati said...

waahh jelesh ai..hehe

JIJI YU said...

untung le engko..

Ezad Skytech said...

wahh...best la Niena dapat header baru..free pulak tu..:D

pazil said...

hamboi..macam pengantin dia aih blog dia..:p

Syazwan Che Deraman said...

wahh..lawa lawa!
ros tu mesti ada!

Ku Azhar said...

waaa!! cantiknye!!

Aki said...

Thanks for the Thanks post Kak Niena.. ^_^.v..

tiefazatie said...

wah..untung ah awk..tahniah..murah rezeki..

SyafiQ aHaDin said...

wah! semat. semat.!

Saya pun lelaki sabahan. sayakah yang dimaksudkan itu? Hehe! Takde la. Main2.

NasZ said...

cantik header tu. sesuai dgn warna blog ni. tahniah2.

MOHD NASER.com

Adylia Qarissa said...

cantikkkkk...nak terjah blog dia..mana tau kot dpt header jugak :P

SoLy SoLicious said...

si aki bagi?... jelesnye..

Bui Junaidi said...

baru nk tegur,rupanya dh ada buat entry pun..hehehe..

cantik mcm tuan blog..*_*

Citarasa Rinduan said...

tahniah..
mmg sangat cantik..
syokkan bila dihargai sahabat...

Run Away said...

cantik ar..sesuai dengan blog ni..;d

Bro ahmad said...

cantik la..jeles bro..ni nk mintak jugak ni XD

maszull said...

salam niena...cantik la header baru niena...

baiknya die watkn niena header baru tahniah yer...:)

ILA HonEyBuNNy said...

wah3....

ini memang betul2 untung...hehe...

suka tgk..sbb sama tema dgn blog neh..naik seri...;)

Titisan Hujan said...

untung la aa yg sudi bt

TH kna bt snd

Syuxer said...

untungla dapat header baru..:)..lebih2 lagi ada orang buatkan..jaga ia elok2 tau..;p..

syuk tolong klik +1 tuh nak bagi entri neh naik dalam google search..

Kancil 8349 said...

cantik....tahniah....semoga makin terserlah blog ini...dengan kehadiran header baru

Cha sahaja said...

haha..suh dia wt kan utk aku lak..okbai.;S

aimie amalina said...

aisehhh
untungnyela akak sowg niii...