Saturday, November 12, 2011

Hanya satu makhluk yang kencing merata

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.. selamat pagi dan salam sejahtera buat semua. Sedar tak sedar dah masuk hari Sabtu kita ni ye... ini bermakna hanya esok sehari saje lagi cuti saya akan habis. Erm... alahai, rasa lemau plak nak masuk keja esok.


Lebih kurang tiga hari yang lepas abang ipar saya ada nasihat jiran sebelah rumah, jiran kakak saya tu budak perempuan, orang Pahang dan tinggal 2 beradik. Nampak gaya macam belasan tahun. Mereka selalu bawa balik budak lelaki, entah dari mana datangnya, bertukar-tukar plak tu. Siapa mereka Wallahualam.


Mereka selalu buat bising, tutup pintu kuat-kuat.. kerana rasa tanggungjawab abang ipar  tanya siapa lelaki tu, duduk rumah tu ke dan mereka jawab kawan je. Abang ipar saya mulakan ceramah dia, ceramah punya ceramah dia masuk bilik. Depan pintu rumah kakak memang sentiasa clear, kakak sentiasa bersihkan.


Esok hari bila kakak nak sidai baju di ampaian, ada bau lain macam. Hancing yang amat, macam air kencing manusia. Memang nampak macam ada kesan di depan pintu. Entah manusia mana la yang buat perangai cenggitu. Kencing kucing dengan manusia boleh dibeza.


Hanya satu makhluk je yang kencing merata, binatang. Sebab dia takde akal fikiran, contoh macam lembu, kalau nak kencing dia lepas kat situ jugak. Anjing pun sama, dia angkat kaki dia sebelah pastu pancut. Yang ni tak tahu la cara dia camne..


20 comments:

Mizfantagiro said...

Agak2 sape? Ermmm xsenonoh, buruk perangai betul sape yg buat keje tu!

Lelaki Ini said...

adeyh2
sabar je lew..
jenis otak tak betul..


dah followed blog nieyh :)

Ku Azhar said...

waaaaaa..btl2...ada je yg buat perangai pelik2 nie...huhu...yg anon tu rasanya mmang syg kt ku kowt...cm dia xteliti btl2..

Syafiq Ahadin said...

manusia berperwatakan binatang. huk3!

btw, result spm tu takda pape. wooo :(

Kakzakie said...

Astaghfirullah... apalah maksud nak niat dihatinya. Ingat kisah sahabat rasulullah bertanya kenapa baginda meletakkan daun tamar di atas kubur tersebut? Baginda menjawab kerana baginda mendat tahu mayat tersebut disiksa malaikat kerana sewaktu hayatnya kencingnya berdiri...

El-Janna said...

erkk sape plk yg kencing merata tuh??

Dynda said...

adeyh. ade pulak yg jnis mcm tu. huu

visitme@FaTiN cOrNeR said...

ish..xsenonoh punya perangai..

pantang tegur sikit nak memberontak..

Syazwan Che Deraman said...

kita bakor je!!

Sunah Sakura said...

hurmmm...moga dapat balasan yang setimpal atas apa yang dibuat...

Azzah said...

tak senonoh dan tak malu..eee

Iffah Afeefah said...

erkkk terok gile

Diana @ bilakukatacinta said...

ini bukan maslah kencing berdiri ni niena..ni masalah 'balas dendam'...hehe
rkk..geram lah tu kena tegur..

Aki said...

biase la tu kalau nak memberontak.. macam2 la jawabnye.. ^_^.v..

ILA HonEyBuNNy said...

ehhh...

napa la org tu pelik sangat..

kencing manusia musook ooo..hancing...wakakak

mas saari said...

tak senonohnya mereka tu, panggil je pencegah maksiat!

Adylia Qarissa said...

eee..buruknya perangai!!

::Cik Pija:: said...

kok ye nak memberontak pun, senonoh sikitlah. adui manusia2. hewan lagi bertamadun nih

Azham Vosovic said...

jahatnya,...kencing kt depan pintu rumah orang ;)

BeloG MTT said...

Islam ker kak? Hmm Sape lah yang buat cenggitu kat rumah akak Kak Niena kan..Takpe Allah sentiasa memerhati :')