Wednesday, November 23, 2011

Kunci kejayaan adalah DUIT....

klik imej untuk ke tempat asalnya~

Duit adalah segala-galanya, tanpa duit kita tidak akan berjaya... kejayaan bermula dari DUIT... jika anda abaikan duit, maka sila lah ucapkan selamat tinggal buat kejayaan...

DUIT
D-Doa

U-Usaha

I-Ikhlas

T-Tawakal


Itu adalah DUIT yang saya maksudkan... tanpa DUIT kamu rasa kamu mampu mencapai kejayaan? berdoa kepada pencipta kamu agar dipermudahkan segala usaha yang bakal kamu lakukan, jangan jadi manusia yang bongkak dan sombong. Ikhlas dalam setiap apa yang berlaku dan ikhlas dengan setiap apa yang kamu terima serta bertawakallah di atas segala usaha yang telah kamu lakukan... InsyaAllah.. kejayaan itu mampu kamu kecapi... dan ketahuilah, setiap perancangan Allah SWT itu amat hebat.



13 comments:

Anum said...

anum setuju

Ariesyah said...

salam...
setuju dengan perkataan D-U-I-T, tu memang penting dalam hidup kita..

Anak Wak Mail said...

dulu2 suka guna D.U.I.T ni kalau nak bagi ucapan kat kawan2..;)

QueeN TerataI said...

saya setuju... :)

mas saari said...

setuju!
jangan ingat duit ringgit je..

Aki said...

DUIT memang penting.. ^_^.v.. Er,menjawab soalan kakak pagi tadi,Aki balik sabah on 105515122011.. ^_^.v..

hira said...

aminnn.. :)

Anonymous said...

mata duitan engko ni

Iffah Afeefah said...

br igt duit

kusss smgt

Syafiq Ahadin said...

DUIT! lagu Jessie J. Price tag. Hehe! Takda kaitan.

Подтверждаю said...

as salam..
duit..
pakcik juga sedang mencari duit yang benar-benar halal dalam diri.
hu..silap langkah, boleh jadi munafik pula..wallahua'lam

fRaMe+LenSeS said...

nice sgt formula ni. :) terbaekk la niena. :D nadh suka.. :D

suha said...

nak duit yg betul-betul hehehe (^_^)