Thursday, November 3, 2011

Patut la cam familiar.. huh !

Tiap kali selepas bawak keta dengan gaya tak sedor diri... mesti saya akan cek saman dengan cara begini taip "POLIS SAMAN MCC106*" kendian hantar ke 32728.. erk, sebenarnya leh dikatakan tiap hari saya akan SMS.. maklum la, kredit ni tatau nak abiskan kat sape.


Tiap kali saya tengok sms dan no keta saya tu nampak cam familiar je... hurm, sekali tilik.. lawa plak no keta aku ni yer. Tapi sejak pertama kali saya dapat no ni, memang rasa cam ada suatu kuasa ajaib, tapi tatau amenda. Puas dok tenung tapi tak dapat gak jawapannya.


Tadi petang saya buat aktiviti pembersihan laptop, clear gambar yang mana tak patut dibuang sekali jumpa satu gambar rumah saya.. dan ada no yang melekat kat rumah saya tu "LOT 106*" .. huh.. patut la cam penah jumpa jer no keta tu, no rumah sendiri rupanya !


Dah bertaun baru nak perasan ye tak..?  sebenarnya entri ni ditaip pada  224402112011 .. tau tak amenda tu? maaf ye.. dah terbiasa guna jam camtu

23 comments:

Anak Wak Mail said...

hahaha,,dah lama baru perasan ye.bagus betul..:P

Tukang Karut said...

10.44pm 2 november 2011

Anum said...

hehehe
baru pasan rupanya

BERT said...

suratan atau kebetulan tu hehehehe

Tentang Kita said...

kdg2 kala no boleh bawa tuah jgk tp x leh percaya 100% la....no umah saya kawen 27/03/2010 dan no umah saya skang pun 27 hahahha..tak perasan pun mula2 beli umah tu

CikGu Ma said...

ensemmm arrr no..

Kakzakie said...

Kakak pulak kalau beli kereta mesti tempah nombor yg sama dgn kereta yg ada. Sebab itu semua kenderaan rumah kakak mempunyai flat no. yg sama.

Udy said...

nombor cantik.

kebetulan je tu.

semua yg baik dtg dari Allah.

hehe.

cheqwa said...

hahahaha...ok lah tu,perasan jugak at last..bukannye tahu tahun 2020 kee...muehehehe :D

Titisan Hujan said...

tau2

dtulis pd pukul 10.44pm
date 2 nov 11

kn????

YAYA AZURA said...

pukul brape tuh???

Sunah Sakura said...

eh eh..no tu cam best kak kak ros.. kul 10.44 malam pada 02/11/2011...

ORLANDO AHMAD said...

wah... Kalo gua familiar ngan no 7

JunAina said...

nine len kali syer kredit yg tatau nak buat apa tu ngan kak aina...hihihiii...

Santri T.P.I.N.I said...

apa 224402112011 tu yer...? tak dapat tangkap lagi ni.... biasa dengan nombor 24434 je...

JIJI YU said...

ak dah bese guna jam cam tu

mas saari said...

adoi, no rumah sendiri pun leh lupa! heheheeee

semutsengal said...

oh,

puji no pendaftaran sendiri eh ?



LALALALALLALALALA

Pondok Usang said...

byk kedit ye.. transfer kat hp kite sikit bule.. hehe..

aimie amalina said...

kikiki
ayooooo akaaaakkkk
smp cm tu sekali x sedo ye
heeeee

aaah..askar mesti gune sistem 24 jam
dgn anak2 nye sekali dh termasuk
hehehehe

visitme@FaTiN cOrNeR said...

jam askar..hehehe..

pengemis Cinta~ said...

adoyaiiii..

Aki said...

he he he.. akak suke nombor ke?? kalau aki taip komen dalam bahasa nombor,akak leh reti?? :)..