Thursday, November 3, 2011

Sukahatilatajukapapun

Bermula 170003112011 sehingga 235913112011 saya akan bercuti.. Alhamdulillah cuti diluluskan.. baki cuti saya masih berbaki 78 hari lagi. Saya tak balik kampung pun cuma stay rumah akak kat Kempas.. Moga cuti kali ni lebih aman dari yang biasa..


40 comments:

Anum said...

banyaknya cuti
nak skit

Bui Junaidi said...

fuyooo,byk nya 78 hari tu...
anyway,selamat bercuti yer niena

Ku Azhar said...

slmt bercuti kak niena :)

Santri T.P.I.N.I said...

banyaknya cuti niena.... sy ada 4 hari je lagi!

Syuxer said...

nape tak balik kampung hehe..banyaknya baki cuti..itu cuti dalam setahun or cuti seumur hidup

Titisan Hujan said...

waaa...lama gk cuti tu
nape xblik kg je kak??



anda telah ditag oleh TH
http://melangkahkesana.blogspot.com/2011/11/aku-ditag-dan-terpaksa-mengetag.html

Sunah Sakura said...

errr...sukahatilakomenapapun

mas saari said...

lamanya cuti! syok giles...
mesti banyak aktiviti dah dirancang ni kan?

Anak Wak Mail said...

amboii..lamanya cuti..haha..;)

Rizal Slaughterheart said...

Alhamdulillah... Slamat bercuti yea...

wah byknye cuti... bagi skit cuti kat sy bleh? thn ni tinggal 14 hr jer cuti sy...huhu

BeloG MTT said...

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha & selamat bercuti kak Niena :)

Atiqah Wadiah said...

selamat b'cuti kak :)

Selendang Merah said...

Selamat bercuti kak...terbelik lidah td baca tajuk..hehe

bobiedanbad said...

selamat bercuti

Daddylicious said...

peh...fenin tengok tarikh tu...hehe

JIJI YU said...

larr ingt ko kelik dumoh

miss inna said...

akk pun cuti seminggu jg mcm inna...^^

jeBateja said...

mak oiii......78 hari....banyak bangat tu....

maszull said...

assalamualaikum niena....wah niena cuti kat Kempas yer mcm ni mama nak jemput niena ke majlis kawen anak mama kat majidee yer kalau ada alamat bagi kat mama nanti mama hantar kadnya....

majlisnya pada 19.11.2011....:)
sudi2kan yer...

Aki said...

pergh.. banyak gile cuti akak.. ^_^.v..

Warna Warni Kehidupan said...

wah lama nya cuti!!! banyaknya cuti!!! cuti sy adalah 6 hari je haha raya ni x cuti la...selamat beraya + bercuti ye cik Niena

hajar said...

selamat bercuti... jom la beraya kat kg akk... batu pahat jer... err.. kempas tu kat jb kan??

semutsengal said...

kempas JB ? yeahyeah, kak niena nak belanja semut.



HAHHAHAHAHA

delarocha said...

selamat bercuti

Aw Yong SaN said...

boleh minta YM?? ni FB saya, zinadine conan.... saja ja nak kenal... add lah saya... saya nak add awak, tp awak xda bg FB pun.....

Pondok Usang said...

byk nye figure tu.. poning palo den..

Syafiq Ahadin said...

Kak Niena! Salam aidiladha!

sergeant keroro said...

selamat bercuti dan selamat hari raya :)

sergeant keroro said...

selamat bercuti dan selamat hari raya :)

Gen2Merah said...

selamat bercuti ya Niena

Bersua kembali. Maaf lama tak jejak kembali di sini. Salam ceria dan selamat menyambut Hari Raya Eidul Adha.

Selamat berkorban di jalan yang di redhai oleh Allah swt.

Ikhlas
~Gen2Merah~

Syazwan Che Deraman said...

78 hari dalam setahun?.
kalo lebih?

Rtp Farra Arisha said...

happy holiday and have a great eid ul adha celebration tomorrow :'D

NasZ said...

selamat bercuti.

aimie amalina said...

waaaa
dah macm coding dh mimi bace kak
ohhhh kat jhr ye
hehehe

salam aidil adha dan selamat berehat akak!=]

ILA HonEyBuNNy said...

selamat bercuti....;-=

salam aidiladha...;-)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

selamat bercuti! selamat ari raya korban~~

beautiful_rose said...

untunglah ada cuti.........

alif haris said...

eh cuti bersalin ke kak ? hehe

Aw Yong SaN said...

hye, saya nak kenal awak, bleh x kita chat???? sekejap pun jadilah ;-(.... my YM hercule_alif@yahoo.com, my gmail, zawyongsan@gmail.com, my FB zinadine conan

pengemis Cinta~ said...

wah. bercuti.salam Aidiladha kak..jangan banyak makan daging, tak elok..hehe