Thursday, December 8, 2011

Alhamdulillah... nikmatnya dugaan itu

Hidup ini akan lebih indah andai kita mengikuti peraturan dariNya.. tidak sukar untuk bernafas... Tetapi bagiku bukan mudah untukku bernafas di dalam jiwa hamba.... kerana tak upaya andai murkanya menghukum dikala aku kelekaan... Ya Allah... jika aku terleka segeralah bangkitkan aku..


P/S: Apa khabar semua? sihat? hmmm... semenjak dua menjak ni agak sibuk.. lebih sibuk dari yang biasa, minggu ni aje dah berapa kali turun ke KL.. balik kerja terus zZzzzzz.... terpaksa siapkan kerja sebab lepas ni saya bercuti panjang... jumpa entri seterusnya di hari cuti saya nanti... kot... InsyaAllah..




3 comments:

JR said...

dalam kesakitan ada kenikmatan
dalam kenikmatan terurai kebesaran
hanya Illahi penentu segala

che mid said...

Jumpa cuti nanti k.. kut...hi hi

Подтверждаю said...

as salam..
moga dipermudahkan urusan niena oleh-Nya..

;)

ha~ dah nak cuti. boleh hilangkan stress~ pakcik nak tengok entri apa niena buat nanti. haha~