Friday, December 2, 2011

Andai hari ini..

Sky by Rycardo

Andai hari ini memandangnya membuatmu tenang..
Andai hari ini memandangnya menjadikanmu lebih dekat kepadaNya..
Andai hari ini dia penyebab untukmu berubah ke arah kebaikan...
Yang aku risaukan adalah apa yang akan terjadi pada hari esok...
Mungkin aku penyebab kemusnahan seluruh hidupmu..

Kerana mungkin hari ini hatimu dikaburi dengan indahnya perasaan cinta..




P/S: Malam ini jika diberi keizinan olehNya, saya akan melawat kamu-kamu semua ye (-.-)'



13 comments:

Syafiq Ahadin said...

malam ini....malam sabtu... :)

SoLy SoLicious said...

biarlah cinta kita tidak melebihi cinta kita pada Allah yang Esa

mas saari said...

andai hari ini saya gembira esok saya nak gembira lagi..

Sunah Sakura said...

.......

saya sama2 risau...

CikGu Ma said...

jemput mai umah...ada steamboat...ahakzzz...

Anum said...

andai hari ini anum bahagia anum nak bahagia selamanya

pamie said...

semoga semuanya baik2 saja kak niena :)

hanaahmad said...

mari bersenyum-senyum ini malam. :)

maszull said...

assalamualaikum niena...mlm ni boleh BW sbb esok cuti yer...:)

Syazwan Che Deraman said...

mari la blog ambo ni.
hehhe

semutsengal said...

andainya dpat ku ulang semula, stu zaman yang bla bla.


LALALALALLA

Gen2Merah said...

ya, sama2 lah kita kunjjung mengunjung menambahkan ukhuwah silaturrahim...

kiera'sakura said...

saya juga risaukan nya