Tuesday, May 13, 2014

Pulut Mangga

Pulut Mangga Versi Derhaka

Dengan lafas Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera..  pekabar semua.

Harini public holiday so kat umah je lah kita, batuk pun tak baik lagi. Pagi tadi ke pasar Masjid Tanah memang awal2 dah pasang niat nak beli buah mangga susu nak makan ngan pulut.. Alhamdulillah ada bukan senang nak dapat mangga susu ni. Niena lebih suka gunakan santan ayam brand untuk buat pulut mangga ni. Masuk kalini dah 3 kali niena buat. Rasa tak puas makan mangga camtu je..


Skang ni baru lepas pekena pulut ni. makan sejuk2 best sangat... ehhh tetiba rasa cam nak makan lagi la pulak !!!




4 comments:

Pn Sheila said...

yumyum... sedapnyer fav sy ni... tp bila mkn byk hangiiinnn satu badan... hihi....

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyummy sedapnya..

Mas Zull said...

assalamualaikum niena...sedapnya...:)

Kira Sakura said...

baru pestime dengar mangga susu. sebelum nie pulut susu je biasa dengar.